UPC Polska ruszyło z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. Replay TV to usługa dostępna na dekoderach Horizon UPC, pozwalająca klientom oglądać ulubione programy telewizyjne nawet do siedmiu dni wstecz, dzięki czemu użytkownicy mogą kształtować własną ramówkę i mieć jeszcze większą swobodę w korzystaniu z cyfrowej telewizji.
Usługa jest już dostępna na niemal 100 kanałach, a UPC planuje poszerzać tę liczbę kanałów. To kolejny przykład na to, że UPC oferuje klientom więcej korzyści, dzięki ciągłym inwestycjom w rozwój cyfrowych usług i technologii najwyższej jakości.
Usługa Replay TV została wdrożona wraz z nowym, oprogramowaniem dekoderów Horizon UPC, który zapewnia użytkownikom jeszcze bardziej intuicyjną i łatwiejszą obsługę, w tym poszukiwanie ulubionych kanałów i programów.
Kampanii towarzyszy też promocja pakietu usługi telewizji cyfrowej z Replay TV i internetu.