UPC Polska, lider innowacyjnych usług cyfrowych, konsekwentnie zwiększało w trzecim kwartale 2015 roku sprzedaż usług cyfrowych. Na koniec września 2015 r. UPC Polska miało 1 415 600 klientów, którzy korzystali z 2 784 100 usług (RGU*). Operator rozpoczął świadczenie usług w nowych miastach i wprowadził nowe kanały do oferty telewizyjnej, w tym aż 11 w jakości HD.
Kluczowe wydarzenia III kwartału 2015 roku:
- UPC buduje sieć w nowych miejscowościach i rozpoczęło świadczenie usług w Rzeszowie;
- O 19 400 wzrosła liczba sprzedanych usług (RGU) telewizji cyfrowej, internetu i telefonii;
- UPC ruszyło z przełomową, elastyczną ofertą, wspartą kampanią marketingową
- UPC rozbudowało ofertę Telewizji Cyfrowej UPC, wprowadzając aż 11 nowych kanałów w jakości HD, m.in. nSport+ HD i Paramount HD
Usługi cyfrowe UPC
Liczba klientów internetu szerokopasmowego zwiększyła się w ciągu ostatnich trzech miesięcy o 8 800 do poziomu 1 019 500, telewizji cyfrowej do poziomu 936 400, czyli o 10 900 w porównaniu do stanu na koniec II kwartału 2015 r., a liczba klientów telefonii wzrosła o 9 100, do poziomu 578 400. Wraz z wzrostem liczby klientów Telewizji Cyfrowej UPC, zmniejsza się też liczba osób korzystających z telewizji analogowej, która wyniosła na koniec III kwartału 249 700. Łącznie, liczba usług zwiększyła się na koniec III kwartału do poziomu 2 784 100, co oznacza wzrost o 19 400, a liczba klientów wyniosła 1 415 600.
Dzięki stałym inwestycjom w rozwój nowoczesnej sieci szerokopasmowej, odsetek klientów korzystających z dostępu do internetu o szybkości 30 Mb/s i wyższej wzrósł do 87 proc., a potrójną usługę wybrało już 36 proc. klientów.
Więcej miejscowości w zasięgu
UPC Polska konsekwentnie zwiększa zasięg swojej nowoczesnej sieci – w trzecim kwartale 2015 r. już ponad 2,8 mln gospodarstw domowych znalazło się w zasięgu usług UPC, w tym internetu o prędkości do 250 Mb/s. Od początku roku liczba gospodarstw domowych w zasięgu wzrosła o 84 400.
Rok 2015 stoi pod znakiem znaczących inwestycji w budowę infrastruktury w nowych lokalizacjach. Po Płocku, gdzie oferta UPC dostępna jest od maja, w III kwartale operator rozpoczął świadczenie usług także w Rzeszowie i przygotował infrastrukturę do świadczenia usług w Tarnowie, Głogowie i Nowym Sączu. Jednocześnie UPC realizuje konsolidację rozdrobnionego rynku kablowego w Polsce poprzez przejmowanie innych spółek – dzięki temu usługi UPC dotarły też do mieszkańców Bolesławca w woj. dolnośląskim.
Rośnie jakość cyfrowej rozrywki – bogatsza oferta kanałów
W III kwartale 2015 roku UPC zwiększyło ofertę dla klientów, włączając wiele nowych kanałów, w tym nSport+ HD, Paramount HD, Comedy Central HD, Nick Jr., MiniMini+ HD, teleTOON+ HD, Power TV HD, PULS 2 HD i Stars.TV HD oraz Romance TV. Łącznie na koniec III kwartału oferta liczyła 166 kanałów cyfrowej jakości, w tym aż 72 w HD. Klienci telewizji cyfrowej mają też dostęp do pakietów dodatkowych, m.in. Canal+ i HBO, oraz do bibliotek MyPrime Filmy i Seriale oraz UPC NA ŻADANIE. Pragnąc, aby klienci UPC mogli korzystać z telewizji najwyższej jakości obrazu i dźwięku, UPC Polska przeprowadziła w III kwartale szeroko zakrojoną akcję bezpłatnej wymiany dekoderów SD na nowoczesne dekodery HD.
Elastyczność w wyborze usług
Pod koniec sierpnia UPC Polska ruszyło z przełomową ofertą, która odpowiada na potrzeby klientów pragnących większej elastyczności i swobody w doborze i korzystaniu z usług. Teraz klient UPC może wybrać usługi w dowolnej konfiguracji, w tym dowolne usługi pojedyncze. Jeśli jednak zdecyduje się na pakiet, czyli kombinację dwóch lub trzech usług, będzie miał do końca roku dodatkowo bezpłatny dostęp do internetu o szybkości do 250 Mb/s oraz telewizji Max HD. Promocja dotyczy też tych klientów, którzy zdecydują się od razu kupić paczkę z dostępem do internetu o najwyższej szybkości 250 Mb/s i najbogatszym pakietem telewizyjnym Max HD – w prezencie otrzymają oni przez cztery miesiące usługi za złotówkę. Nowa oferta oznacza też podniesienie prędkości internetu w podstawowej ofercie z 10 Mb/s do 30 Mb/s, a prędkości 60 Mb/s do 120 Mb/s.
Platforma Horizon w finale konkursu „Dobry Wzór”
UPC Polska dba też o to, by usługi były dla klienta także przyjazne i intuicyjne w obsłudze. Dzięki temu sztandarowy produkt UPC – Platforma Horizon – znalazła się w finale konkursu „Dobry Wzór” i jest prezentowana do końca listopada na wystawie „DOBRY WZÓR 2015” w siedzibie Instytutu Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie.