Operator kablowy UPC Polska na koniec pierwszego kwartału 2008 roku miał ponad 326.000 klientów szerokopasmowego internetu oraz 128.000 klientów usług telefonicznych – poinformowała UPC Polska we wtorkowym komunikacie.
Spółka nadal utrzymuje poziom ponad 1 mln klientów telewizji kablowej.
Dla porównania na początku stycznia UPC Polska miała ponad 300.000 klientów internetu i 110.000 klientów usług telefonicznych.
Od początku maja w aglomeracji warszawskiej dostępna jest usługa telewizji cyfrowej, a w najbliższych tygodniach zostanie ona uruchomiona także w aglomeracji katowickiej, Opolu, Wrocławiu i Krakowie.
Spółka podała też, że rośnie popularność potrójnej usługi i coraz większa liczba klientów decyduje się na zakup wszystkich trzech usług: telewizji, internetu i telefonu.
„Utrzymujemy wysokie tempo wzrostu sprzedaży m.in. dzięki stale rosnącej popularności potrójnej usługi. Konsekwentnie zwiększamy wartość oferowanych usług i podnosimy ich jakość, a także wprowadzamy nowe produkty. Uruchomiliśmy właśnie sprzedaż usługi telewizji cyfrowej” – powiedział cytowany w komunikacie Simon Boyd, prezes UPC Polska.
„Jest to platforma, która stwarza zupełnie nowe możliwości zarówno dla użytkowników, jak i dostawców treści. Jesteśmy przekonani, że dzięki nowym funkcjonalnościom oferowanym przez telewizję cyfrową UPC oraz atrakcyjności naszej oferty cyfrowej, możemy oczekiwać dalszego umacniania silnej pozycji rynkowej UPC” – dodał.
UPC Polska jest dostawcą potrójnej usługi: telewizji kablowej, szerokopasmowego dostępu do Internetu i usług telefonicznych. W zasięgu sieci telewizji kablowej UPC znajduje się niemal 2 mln gospodarstw domowych w dziesięciu największych aglomeracjach miejskich i wielu mniejszych miastach.
UPC Polska jest częścią Liberty Global, Inc.