Pogoda czasem rozczarowuje, ale oferta UPC nigdy – przekonuje MegaRodzinka w najnowszym spocie UPC Polska, który od dziś zobaczyć można w telewizji i internecie. Najnowsza odsłona kampanii promuje pakiety telewizji z internetem, których cena zaczyna się już od 19,50 zł. W spocie ponownie ujrzymy gwiazdy znane z poprzednich odsłon kampanii, w tym Sylwię Gliwę i Tomasza Sobczaka.
Tym razem MegaRodzinka wybiera się w góry, na narty. Tegoroczna zima może jednak rozczarować i nie zmieni tego nawet najbardziej kreatywny pomysł na to jak ulepić bałwana, gdy brakuje śniegu. Na szczęście superbohaterowie znajdują wyjście z każdej sytuacji. Oni wiedzą, że Telewizja Cyfrowa UPC nie rozczarowuje nigdy. A teraz jest ona dostępna w pakiecie z internetem od 19,50 zł.
UPC – zgodnie z przyjętą strategią – konsekwentnie stawia satysfakcję klienta w centrum uwagi, dopasowując ofertę do jego potrzeb. Dlatego rozwija i wzbogaca swoje cyfrowe usługi – telewizję, internet i telefon. Stale zwiększana jest liczba kanałów w Telewizji Cyfrowej UPC, w tym w jakości HD, których jest już 78, co czyni UPC liderem wśród największych operatorów kablowych w Polsce.
Klienci mają też dostęp do bogatych bibliotek treści na żądanie, w tym biblioteki MyPrime z 2000 filmów i seriali.
Nowa kampania reklamowa jest prowadzona w najważniejszych mediach, w tym w ogólnopolskiej telewizji, online i social mediach. Za kreację kampanii odpowiada agencja Heart & Brain, media kupuje dom mediowy OMD, za działania BTL odpowiada Arip.