Liberty Global, Inc., właściciel UPC Polska, opublikowało wyniki finansowe za pierwszy kwartał 2013 roku. Zgodnie z raportem, na koniec marca UPC Polska miało 1 466 100 klientów, którzy korzystali z 2 654 900 usług: 1 291 800 telewizji w tym 797 400 cyfrowej, 874 700 internetu i 488 300 telefonii. Dzięki inwestycjom, rośnie zasięg dwukierunkowej sieci UPC, która objęła 2 544 400 gospodarstw domowych. W załączeniu pełny komunikat Liberty Global.
Pierwszy kwartał 2013 przyniósł znacznie szybszy przyrost usług niż analogiczny okres w 2012.
Najbardziej dynamicznie rosnącą usługą była Telewizja Cyfrowa UPC, która mimo rosnącej konkurencyjności odnotowała 41 100 nowych klientów (vs. 29 700 w 1Q 2012). Usługa internetowa zyskała w tym okresie 20 100 nowych klientów (vs. 13 400 w 1Q 2012), a telefonia UPC 29 300 (vs. 22 400 w 1Q 2012). Wzrosty pierwszego kwartału wyniosły 90 500 sprzedanych usług cyfrowych.
Coraz większy zasięg szybkiego Internetu
Obecnie w zasięgu dwukierunkowej sieci UPC znajduje się 2 554 400 polskich gospodarstw domowych, które mogą korzystać z oferowanego na największą skalę w Polsce superszybkiego Internetu o prędkości 150 Mb/s. Jest to efekt systematycznych inwestycji w infrastrukturę, które umożliwiają stale podnoszenie parametrów oferowanych usług. W pierwszym kwartale do portfolio usług dla firm dołączył Internet o prędkości do 180 Mb/s.