UPC Polska chce być jak najbliżej klientów, by zapewnić im nie tylko jak najlepszą jakość usług, ale i najlepsza możliwą obsługę. Dlatego otwiera kolejne Punkty oraz Salony Sprzedaży. Rozwój Punktów oraz Salonów Sprzedaży UPC w galeriach i centrach handlowych to odpowiedź na potrzeby klientów, którzy chcą m.in. zapoznać się z ofertą, przedłużyć umowę, uzyskać informacje nt. usług. To doskonałe rozwiązanie dla klientów, którzy osobiście mogą zaczerpnąć informacji od ekspertów i wypytać
konsultanta o szczegóły wybranej oferty, podpisać umowę czy kupić usługi UPC.
W tym roku UPC otworzyło już 6 Salonów Sprzedaży i 13 Punktów Sprzedaży. W ostatnim czasie były to: nowy Punkt Sprzedaży w Centrum Handlowym „Pogoria”, przy ulicy Jana III Sobieskiego 6 w Dąbrowie Górniczej, Salon Sprzedaży w KEN Center Warszawa, przy ul. Ciszewskiego 15 (skrzyżowanie Al. KEN i Ciszewskiego) oraz w trzech centrach handlowych we Wrocławiu:
- Centrum Handlowe Korona, przy ulicy B. Krzywoustego 126
- Centrum Handlowe Magnolia Park, przy ulicy Legnickiej 58
- Centrum Handlowe Arkady Wrocławskie, przy ulicy Powstańców Śląskich 2-4