Zapowiadane na początku września zwiększone prędkości usług internetowych UPC wchodzą w życie 19 września br. Najważniejsze nowości w ofercie internetowej UPC Polska to internet o prędkości pobierania danych 20 Mb/s i chello starter dla najmniej wymagających użytkowników za jedynie 39 zł.
UPC Polska oferuje klientom nie tylko większe prędkości usługi
internetowej chello, ale i coraz atrakcyjniejsze warunki zakupu
wszystkich oferowanych usług. Cały czas trwa rewolucyjna na polskim
rynku telekomunikacyjnym promocja UPC „Kup 3, płać za 2”. Dotychczas
żaden operator telekomunikacyjny w Polsce nie zaoferował tego typu
oferty, w której kupując trzy usługi, klient dostaje jedną z nich za
darmo.
Nowa oferta internetowa UPC, obowiązująca od 19 września br., przedstawia się następująco:
Usługa |
prędkość pobierania danych [kb/s] |
prędkość wysyłania danych [kb/s] |
limit pobierania danych [GB] |
cena – umowa na czas nieokreślony |
chello starter |
512 |
128 |
5 |
39 zł |
chello easy |
2048 |
384 |
brak |
69 zł |
chello light |
4096 |
512 |
brak | 89 zł |
chello ultra |
20480 |
2048 |
brak | 249 zł |
„Proponujemy klientom – w oparciu o ich oczekiwania – coraz lepszy
dostęp do internetu i coraz lepsze warunki promocji. Obecnie, dzięki
trwającej od dwóch tygodni promocji, w której klienci za zakup trzech
naszych usług jedną otrzymują za darmo, instalujemy około półtora
tysiąca usług dziennie” – powiedział Jarosław Pijanowski, dyrektor
sprzedaży i marketingu UPC Polska.
UPC Polska przygotowała również nowe korzyści dla klientów usługi
telefonicznej. Od 19 września br. taryfę Przyjazna zastąpi taryfa
Przyjazna 30. Klienci nowej taryfy otrzymają dodatkowo 30 bezpłatnych
minut do wszystkich sieci stacjonarnych w Polsce, przy czym cena
abonamentu pozostaje bez zmian – 39 zł. Ponadto UPC Polska oferuje
możliwość instalacji drugiej linii telefonicznej.
Usługi UPC – bogaty wybór programów telewizyjnych, najszybszy na
rynku dostęp do internetu i najtańsza obecnie usługa telefoniczna –
można zamawiać pod numerem telefonu 94 95, przez internet na stronie www.upc.pl, w lokalnych Biurach Obsługi Klienta oraz u przedstawicieli handlowych.
Na koniec czerwca br. z usługi telewizyjnej UPC korzystało ponad
milion klientów, z internetowej ponad 245 tys., a telefonicznej blisko
90 tys. w kilkunastu dużych miastach w całej Polsce: Warszawie,
Krakowie, Katowicach, Kielcach, Gdańsku, Gdyni, Sopocie, Szczecinie,
Bydgoszczy, Lublinie, Wrocławiu i Opolu i wielu mniejszych miastach.