Z myślą o klientach 60+, którzy potrzebują indywidualnego podejścia i wsparcia w czasie #zostanwdomu, UPC uruchamia dedykowaną ścieżkę na infolinii. Dzięki niej, mogą oni skorzystać z porad specjalistów dotyczących usług oraz uzyskać pomoc w przeprowadzeniu płatności internetowych. Restart dekodera lub routera, skorzystanie z ofert na żądanie czy telefonu stacjonarnego, czy wreszcie zalogowanie się do MojegoUPC w sprawie rachunków za usługi.
Lista spraw, w jakich mogą potrzebować wsparcia niektórzy klienci, w tym 60+, może być dłuższa. Dlatego w ramach akcji #dzialamyztroska w UPC, uruchomiliśmy specjalną ścieżkę na infolinii, gdzie seniorzy mogą liczyć na indywidualne podejście oraz niezbędną pomoc, bez konieczności wychodzenia z domu. Tematem szczególnie ważnym w kontekście bezpieczeństwa w czasie #zostanwdomu, jest korzystanie z internetowych płatności za rachunki. Obecnie używa ich już ponad 90 proc. klientów, ale wielu seniorów dotychczas tego nie robiło. Dlatego nasi specjaliści służą im w tym zakresie pomocą i indywidualnym podejściem.
Poniżej przypominamy, w jaki sposób można bezpiecznie i bez wychodzenia z domu skorzystać z płatności internetowych.
1. Płatność przez specjalny link. By wygodnie i bezpiecznie opłacać rachunki, UPC wysyła komunikację z linkiem do uregulowania rachunku.
a. Klienci są przekierowywani do bramki płatności, w której łatwo przechodzą przez proces opłaty online.
b. Do wyboru są wszystkie wygodne płatności elektroniczne – przez stronę własnego banku, BLIK lub kartę debetową lub kredytową.
c. Po zakończeniu procesu płatności, po podaniu swojego adresu e-mail, klient otrzymuje potwierdzenie opłaty rachunku.
2. Płatności automatyczne. Klienci nie muszą pamiętać o terminach spłat.
a. Tę usługę można aktywować w panelu Moje UPC lub w mailu wysyłanym wraz z rachunkiem.
i. Po włączeniu usługi Automatycznego opłacania rachunków, klienci są przekierowani do strony firmy Blue Media – bm.pl.
ii. Po założeniu konta na stronie operatora płatności i podaniu danych karty kredytowej lub debetowej, nie trzeba będzie się martwić o kolejne rachunki.
iii. Klienci są za każdym razem informowani o pojawieniu się nowego rachunku do opłacenia, ale system bm.pl będzie automatycznie, co miesiąc, pobierać z karty kwotę z rachunku (od takiej usługi Blue Media pobiera opłatę w wysokości 1 zł, doliczaną do każdej płatności).
Jeśli nie możesz #zostaćwdomu…
Czasami nie ma innej możliwości. Płatności można dokonać nie tylko na poczcie, ale także podczas codziennych zakupów w sklepach, które obsługują płatności Via Moje Rachunki. Na infolinii nasi konsultanci poinformują, gdzie najbliżej miejsca zamieszkania, znajduje się odpowiedni sklep.