UPC Polska zmienia wizerunek marki i wchodzi na rynek B2B. Zapowiada również uruchomienie telewizji cyfrowej. Zmianom towarzyszy hasło „Dla wszystkich. To proste” i nowa kampania reklamowa.
Początkowo telewizja cyfrowa będzie dostępna tylko dla klientów w Warszawie, docelowo pojawi się w 10 największych miastach w Polsce. W nowej ofercie znajdzie się m.in. 60 kanałów i dekodery z funkcją PVR.
UPC Polska wchodzi również na rynek usług dla biznesu, oferując nowe pakiety internetowe i telefoniczne dla firm – UPC Biuro i UPC Biznes. – Stworzyliśmy zespoły doradców ds. usług biznesowych oraz instalatorów dedykowanych dla tej grupy klientów – tłumaczy Simon Boyd.
UPC Biuro i UPC Biznes to oferty obejmujące szerokopasmowy dostęp do internetu oraz 2 linie telefoniczne, niezależnie od wybranego pakietu. Na ofertę UPC Biuro i UPC Biznes składają się po 3 pakiety do wyboru: start, plus lub max. W każdym z nich klienci otrzymują 2 linie telefoniczne. Mogą dokupić dodatkowe w cenie 39 złotych netto za 2 linie.
Połączenia lokalne i międzystrefowe kosztują 0,09 zł netto (0,11 zł brutto) za minutę bez względu na posiadany pakiet usług internetowych. Cena za minutę połączenia do sieci komórkowych wynosi 0,65 zł netto (0,80 zł brutto). Połączenia wewnątrz sieci UPC są darmowe. Klienci, którzy chcą skorzystać z oferty biznesowej UPC, mają możliwość zachowania dotychczasowego numeru, z którego korzystali dotychczas.
UPC modyfikuje także swoją ofertę internetową. Obecnie firma udostępnia trzy pakiety do wyboru: Internet Sprint o prędkośći 2 MB/s (69 zł), Internet Turbo o prędkości 4 MB/s (89 zł) oraz Internet Ultra o prędkości aż 20 MB/s (249 zł). W związku ze zmianami z rynku definitywnie znika marka chello.
Nowa kampania wizerunkowa UPC, komunikująca zmiany, ruszyła 15 stycznia i potrwa miesiąc. Adresowana jest do mieszkańców dużych miast, w których dostępne są usługi UPC. W pierwszej fazie kampania obecna będzie w telewizji i internecie, a następnie włączony zostanie także outdoor.