UPC Polska ruszyło z emisją spotów radiowych promujących usługi dla biznesu. Główną oś kampanii stanowi oferta z internetem o prędkości do 200 Mb/s w cenie 49,99 zł netto. Reklamy radiowe to kolejny element kampanii marketingowej, która już wcześniej rozpoczęła się w internecie. Głównym elementem promowanym w rozpoczętej kampanii jest oferta internetu dla firm o prędkości do 200 Mb/s w cenie 49,99 zł netto z modemem Connect Box.
W kreacjach sieciowych została ona wzbogacona również o pakiet internetu i telewizji z dekoderem Horizon oraz nowoczesnymi rozwiązaniami – Replay TV i mobilną telewizją za pośrednictwem Horizon Go w cenie 69,99 zł netto.
UPC Biznes oferuje szerokie usługi dla przedsiębiorstw z każdego segmentu – zarówno małych, średnich firm, jak i dużych korporacji i instytucji. Poza standardową ofertą klienci zyskują również dostęp do licznych rozwiązań zwiększających komfort i bezpieczeństwo pracy, a także dedykowanych usług dopasowanych do ich indywidualnych potrzeb.
Kampania potrwa do końca marca. Spoty reklamowe emitowane będą w ogólnopolskich i lokalnych stacjach radiowych. Kampania przygotowana została we współpracy z agencjami OMD, MediaPlus oraz Golden Submarine.