Pod hasłem „Twoje potrzeby. Nasze zobowiązanie” 4 kwietnia ruszyła nowa kampania promująca ofertę telekomunikacyjną UPC skierowaną do klientów biznesowych. Jej celem jest poinformowanie o nowej ofercie dopasowanej do potrzeb klientów z segmentu SOHO, która dostępna jest także od dziś. Kampania obejmie telewizję i Internet.
UPC Biznes to najszybsze łącze internetowe o przepustowości aż do 120 Mb/s, linie telefoniczne z nawet 1500 minutami w abonamencie na połączenia stacjonarne, komórkowe i zagranicę (do 44 państw, w tym także USA, Chin i Tajlandii) oraz bogata oferta kanałów telewizyjnych dla biznesu.
Dziś widzowie TVN 24, TVN CNBC, TVP Info i TVN Warszawa będą mogli zobaczyć pierwsze 30-sekundowe spoty. Kampania widoczna jest także w Internecie, m. in. w postaci bannerów na portalach twoja-firma.pl, money.pl, e-parwnik.pl, onet.pl i wp.pl.
Kampania będzie trwała do 21 kwietnia br.