Przez trzy tygodnie maja trwa telewizyjna kampania sponsoringowa działu UPC Polska oferującego usługi dla klientów biznesowych. Plansze sponsorskie promujące UPC Biznes, pojawią się na kanałach dedykowanych dla biznesu: TVN 24 i TVN BiS, a także przy wybranych pozycjach programowych na kanale TVN. W ten sposób UPC Polska, lider cyfrowych usług telewizji, internetu i telefonii w Polsce promuje swoją ofertę biznesową.
Różni się ona w wielu punktach od oferty proponowanej klientom indywidulanym – np. szybkość internetu wynosi tu do 600 Mb/s (przy 60 Mb/s prędkości pobierania).
Usługi dla klientów biznesowych są też częścią trwającej kampanii promującej usługę Replay TV, pozwalającą na oglądanie wybranych programów do siedmiu dni wstecz bez konieczności nagrywania. W towarzyszącym kampanii spocie pojawia się napis: Sprawdź też ofertę dla firm.
Usługi UPC Biznes są już dostępne w 30 miastach i ich zasięg jest stopniowo poszerzany.