Od czwartku, 7 listopada, UPC Polska obecne jest w Westfield Arkadia – największym centrum handlowym w Polsce. Klienci odwiedzający wyspę operatora mogą przetestować oraz kupić najnowocześniejsze usługi UPC Polska, korzystając z profesjonalnej pomocy i najwyższej jakości obsługi. Po wprowadzeniu nowego konceptu salonów sprzedaży w Warszawie, Sosnowcu, Gdańsku i Bydgoszczy, UPC Polska postawiło teraz także na mobilne rozwiązanie w największym centrum handlowym w Polsce
Westfield Arkadia. Stoisko zapewni nie tylko wygodną i kompleksową obsługę klientów, ale także możliwość bezpośredniego kontaktu z nowoczesnymi rozwiązaniami operatora w zakresie usług internetowych, mobilnych oraz cyfrowej rozrywki. Goście odwiedzający centrum handlowe Westfield Arkadia na stoisku UPC Polska zyskują możliwość przetestowania usług oraz urządzeń znajdujących się w ofercie, m.in. smartfonów marki Samsung, które dołączyły do portfolio operatora wraz z odświeżoną ofertą usług mobilnych. Mogą także poznać możliwości platformy Horizon GO, dającej dostęp do ulubionych treści na wielu urządzeniach, także poza domem.
– Wyspa UPC Polska w Westfield Arkadia, największym centrum handlowym w Polsce, pozwoli nam być jeszcze bliżej naszych klientów, dając im możliwość poznania naszej wyjątkowej oferty superszybkiego internetu, najlepiej zintegrowanej telewizyjnej rozrywki i usług mobilnych, w połączeniu z najwyższej jakości obsługą. – Jarosław Pijanowski, VP Sales & Care UPC Polska.
Koncept powstał we współpracy z pracownią Workplace Solutions Sp. z o.o. Forma wyspy nie przypomina standardowych stoisk w centrach handlowych. Półotwarta forma oferuje prywatność, przy jednoczesnym poczuciu otwartości, które zachęca klientów do odwiedzenia stoiska, przywodząc na myśl domową przestrzeń.