UPC Polska – lider innowacyjnych usług cyfrowych – przygotowało nową odsłonę wydania publikacji #Think Social – raport o trendach i zarządzaniu wizerunkiem w sieci. Książka, przystosowana formatami do najbardziej popularnych marek czytników e-booków, będzie dostępna w serwisie woblink.com. Publikacja, której celem jest zainicjowanie dyskusji na temat znaczenia kreowania swojego wizerunku w Internecie – zarówno w kontekście prywatnym, jaki i biznesowym po raz pierwszy światło
dzienne ujrzała podczas oficjalnej premiery dla mediów w marcu tego roku. Teraz autorzy publikacji, w celu zwiększenia dotarcia do użytkowników, wydają raport we współpracy z platformą e-książek woblink.com.
Punktem wyjściowym dla wydawnictwa #ThinkSocial były wyniki badania opinii „Prywatność i wizerunek w Internecie”. Wynika z nich m.in., że aż połowa Polaków ocenia umieszczanie treści dotyczących ich kariery zawodowej na portalach społecznościowych za mało istotne. Równocześnie 57% z nas twierdzi, że dba o swój image w sieci.
Raport został wzbogacony o zapis rozmów z cenionymi osobowościami polskiej blogosfery i biznesu. W projekcie udział wzięli m.in.: Natalia Hatalska – trendwatcher, bloger i ekspert w dziedzinie komunikacji marketingowej, Konrad Jerin – redaktor naczelny i wydawca portalu oraz kwartalnika o trendach F5, Bartłomiej Gola – założyciel i partner zarządzający SpeedUp Group, Artur Kurasiński – bloger, przedsiębiorca, założyciel Fokus Smarter Analytics, Joanna Malinowska-Parzydło – założycielka i CVO w Personal Brand Institute, autorka bloga jestesmarka.pl, Grzegorz Marczak – właściciel i redaktor naczelny Antyweb, a także Paweł Tkaczyk – twórca agencji reklamowej Midea, autor bloga o budowaniu silnej marki i nowoczesnym marketingu.
E-książka zostanie udostępniona na platformie woblink w sekcji „darmowe”.