Do zarządu UPC Polska dołączył 1 marca Jany Fruytier, który objął też stanowisko dyrektora finansowego, natomiast Anna Putts objęła 1 marca stanowisko Head of Marketing Communication UPC w regionie CEE. Anna_PuttsAnna Putts ma wieloletnie doświadczenie w branży medialnej, usług telekomunikacyjnych oraz elektroniki użytkowej zdobyte zarówno w Polsce, jak i w Wielkiej Brytanii. Przez ostatnie trzy lata pracowała jako dyrektor marketingu w Samsung Electronics Polska oraz North
Eastern Europe Samsung Cluster, gdzie odpowiadała za całościowy marketing produktów z grupy Mobile, AGD i RTV oraz B2B (PR, social media, digital, media, komunikacja, badania). Wcześniej, przez ponad trzy lata, była dyrektorem marketingu platformy satelitarnej n. Ukończyła studia na Intercontinental University w Londynie i uzyskała dyplom MBA. Jest też absolwentką marketingu. Czterokrotnie otrzymała nagrodę w prestiżowym konkursie Effie za skuteczność kampanii reklamowej. W 2014 r. zdobyła również Grand Prix w Konkursie na Dyrektora Marketingu Roku, organizowanym przez Mediarun.
Jany FruytierJany Fruytier piastował dotychczas funkcję menedżera ds. planowania finansowego i analiz w regionie CEE. Dołączył do Liberty Global w Szwajcarii, gdzie zajmował się strategią produktową oraz obszarem fuzji i przejęć, a także planowaniem finansowym i analizami. Przed Liberty Global, Jany pracował w funduszu private equity w Holandii.