UPC Polska, lider innowacyjnych usług cyfrowych w Polsce: telewizji kablowej, szerokopasmowego Internetu i telefonii, na koniec marca 2016 r. posiadał 1 437 200 klientów korzystających z 2 871 900 usług (RGU). Główne wydarzenia pierwszego kwartału 2016 r.: Nominacja Fransa-Willema de Kloet na stanowisko Prezesa Zarządu UPC Polska; Liczba sprzedanych usług telewizji kablowej, Internetu szerokopasmowego i telefonii (RGU) wzrosła o 24 200;
- Więcej atrakcyjnych treści za sprawą włączenia do oferty telewizyjnej kanałów Eleven i Eleven Sports;
- Usługa Horizon Go zdobywcą nagrody Złotej Anteny przyznanej przez Świat Telekomunikacji w kategorii produkt roku;
- Usługi Internetu UPC otrzymały Certyfikat Bezpiecznego Internetu przyznany przez Urząd Komunikacji Elektronicznej;
- Ogłoszenie zwycięzców III edycji programu dla przedsiębiorców Think Big.
Rośnie popyt na usługi cyfrowe UPC
Na koniec marca 2016 r. z usług Internetu szerokopasmowego UPC korzystało 1 064 900 klientów, co oznacza wzrost o 12 400 w ciągu pierwszego kwartału. W tym czasie liczba klientów telewizji cyfrowej wzrosła o 7 800, osiągając 970 000. Jeśli chodzi o usługi telefoniczne, liczba abonentów wzrosła w tym okresie o 12 600 w stosunku do czwartego kwartału 2015 r., dochodząc do 605 000 na koniec pierwszego kwartału 2016 r. Dzięki stałym inwestycjom w rozwój sieci szerokopasmowej obecnie ponad 87% klientów korzysta z Internetu o szybkości 30 Mb/s lub większej, przy czym 37,4 proc. wszystkich klientów wybrało pakiety trzech usług: telewizji, Internetu i telefonii.
UPC Polska inwestuje w cyfrową rozrywkę i interaktywność
W pierwszym kwartale 2016 r. UPC dalej rozbudowywała ofertę cyfrowej rozrywki, włączając dwa nowe kanały sportowe – Eleven i Eleven Sports, jak również dodając inne kanały w jakości HD, takie jak Polsat Viasat Explore HD (kolejny z rodziny kanałów Viasat po Polsat Viasat History HD), Nat Geo People HD i Motowizja HD. Zwiększyło to w sumie liczbę dostępnych kanałów HD do 85. Ponadto, wprowadzając kanał nSport+, rozszerzono ofertę telewizyjną platformy Horizon Go, dzięki której użytkownicy mogą oglądać programy telewizyjne na urządzeniach mobilnych. Aplikacja Horizon Go zdobyła uznanie branży, czego potwierdzeniem była otrzymana w marcu 2016 r. Złota Antena, prestiżowa nagroda przyznawana przez Świat Telekomunikacji, w kategorii produkt roku.
– Cieszę się, że dołączyłem do zespołu UPC Polska i mogę poprowadzić firmę przez kolejny etap jej dynamicznego wzrostu. W erze konwergencji i rosnącej konkurencji międzysektorowej operatorzy muszą skupiać się na stałym podnoszeniu jakości i atrakcyjności świadczonych usług oraz zwiększaniu jakości obsługi klienta czyli tego, co określamy mianem „customer experience”. Dzięki wzbogaceniu naszej oferty w pierwszym kwartale br. UPC Polska utrzymała pozycję lidera w obszarze innowacji produktowych i po raz kolejny udowodniła, że najważniejsza jest dla nas satysfakcja klientów – powiedział Frans-Willem de Kloet, Prezes Zarządu UPC Polska.
UPC Biznes organizując program Think Big, wspiera przedsiębiorczość i rozwój gospodarki cyfrowej
10 marca 2016 r. UPC Biznes zorganizowało wielki finał III edycji programu dla przedsiębiorców THINK BIG. Uczestnicy mieli możliwość poznania przedsiębiorców i najlepszych projektów zgłoszonych przez finalistów konkursu THINK BIG. W tym roku zwyciężyła firma Elephant – twórca projektu Elephant Door czyli pierwszego inteligentnego systemu alarmowego dla mieszkań.