środa, 12 marca, 2025

Nasze serwisy:

Więcej

    Usługa Click to Pay dostępna w PayU

    Zobacz również

    Użytkownicy najpopularniejszych kart płatniczych w Polsce – Visa i Mastercard – mogą płacić w nowoczesny sposób wybierając Click to Pay w sklepach i serwisach internetowych oraz w aplikacjach mobilnych połączonych ze stroną płatniczą systemu PayU. Usługa Click to Pay to nowy standard płatności kartą w Internecie, którego celem jest wyeliminowanie konieczności ręcznego wpisywania danych karty przy każdym zakupie.

    - Reklama -

    Karty płatnicze są jedną z najpopularniejszych metod płatności w transakcjach w e-handlu. Z danych Narodowego Banku Polskiego (NBP), wynika, że w III kwartale 2024 r. wykonano nimi aż 79,8 mln transakcji online o łącznej wartości 13 mld złotych, co oznacza wzrosty o odpowiednio 4,3% i 3,4%.

    – Cieszymy się, że możemy zaoferować naszym partnerom i ich klientom kolejne innowacyjne rozwiązanie płatnicze oparte na jednej z najpopularniejszych metod płatności w e-commerce. Płatność jest kluczowym etapem ścieżki zakupowej, dlatego dążymy do tego, aby była jak najprostsza dla kupujących. Click to Pay upraszcza płatność kartą w Internecie sprowadzając ten proces do jednego kliknięcia, zapewnia więc zarówno bezpieczeństwo, jak i wygodę. Wierzymy, że nowa usługa może mieć pozytywny wpływ na całościową satysfakcję z zakupów – mówi Katarzyna Prus-Malinowska, Head of Product Management CEE, PayU GPO.

    Click to Pay znacząco upraszcza proces płatności, czyniąc go jeszcze szybszym i wygodniejszym dla użytkowników. Często wystarczy jednorazowe zapisanie danych karty w procesie płatności, aby przy kolejnych zakupach płacić jednym kliknięciem, niezależnie od sklepu internetowego.

    Nowe rozwiązanie to także korzyść dla sklepów internetowych. Click to Pay usprawnia proces płatności, co może prowadzić do wyższej konwersji zakupowej i mniejszej liczby porzuconych koszyków. Dzięki znacznemu ograniczeniu konieczności ręcznego wpisywania danych karty, sprzedawcy mogą zaoferować swoim klientom szybsze, bardziej intuicyjne i bezpieczne zakupy, co przekłada się na wzrost ich satysfakcji i lojalności.

    Dane Izby Gospodarki Elektronicznej pochodzące z raportu „Omnicommerce. Kupuję wygodnie 2024” potwierdzają, że Polacy coraz częściej korzystają z zakupów internetowych. Już blisko 40% osób kupujących online dokonuje ponad 5 transakcji w Internecie miesięcznie. Jest to wzrost o 9 punktów procentowych w porównaniu do danych z 2023 roku.

    Jak działa Click to Pay?
    Click to Pay to bezpieczny i wygodny sposób płacenia za zakupy w internecie, którego celem jest wyeliminowanie potrzeby każdorazowego wpisywania danych karty płatniczej podczas dokonywania płatności on-line. Aby zarejestrować kartę w systemie, posiadacz karty powinien wprowadzić dane karty oraz jej właściciela na stronie płatności PayU.

    Urządzenie, na którym dokonuje się rejestracji, można dodać do listy zaufanych, dzięki czemu zostanie ono łatwo rozpoznane podczas kolejnych zakupów, co umożliwi płatność bez podawania kodów. Przy następnej płatności w ramach bramki płatniczej PayU wystarczy kliknąć Click to Pay, a płatność zostanie automatycznie zrealizowana.

    Usługa Click to Pay bazuje na międzynarodowym standardzie SRC (Secure Remote Commerce) opracowanym przez konsorcjum organizacji kartowych EMV Co. Wykorzystuje ona technologię tokenizacji, znaną z popularnych rozwiązań – takich jak np. portfele cyfrowe czy subskrypcje na platformach streamingowych. Token zastępuje rzeczywiste dane karty, zamieniając je w zaszyfrowany algorytm.

    Click to Pay jest kompatybilny z różnymi urządzeniami, co oznacza, że konsumenci mogą z łatwością dokonywać płatności zarówno za pośrednictwem telefonów komórkowych, laptopów, jak i komputerów stacjonarnych.

    ŹródłoPayU
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Dane Visa pokazują, że wydatki konsumentów na gry wideo są wśród najszybciej rozwijających się segmentów w Europie

    Nowe dane Visa, jednego ze światowych liderów płatności cyfrowych, pokazują, że wydatki posiadaczy kart Visa na rozrywki związane z...