piątek, 22 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Usługa GTS Wirtualny Hosting wzbogacona dzięki systemowi monitorowania BaseN

    Zobacz również

    GTS Central Europe, wiodący dostawca zintegrowanych usług telekomunikacyjnych z własną infrastrukturą sieciową w Europie Środkowo-Wschodniej, wdrożył narzędzie BaseN Performance Monitoring dla usługi GTS Wirtualny Hosting. Współpraca
    z BaseN, międzynarodowym dostawcą rozwiązań do monitoringu systemów, jest potwierdzeniem, że GTS Wirtualny Hosting jest solidną usługą klasy biznesowej.GTS Wirtualny Hosting pozwala firmom na outsourcing infrastruktury serwerowej.

    - Reklama -

    W ramach usługi klienci mają możliwość zakupu zasobów mocy obliczeniowej stosownie do aktualnych potrzeb, które z łatwością można zwiększać. Klienci mogą skorzystać z usług GTS Wirtualny Serwer lub GTS Wirtualne Centrum Danych, otrzymując w ten sposób odpowiednik własnego centrum danych, ale składającego się z puli wirtualnych zasobów.

    W celu podniesienia zaufania klientów do rozwiązań wirtualnych, powinny być one wyposażone w narzędzia monitorujące dostępność i czas ich pracy. Wdrożenie takiego rozwiązania przez GTS jest wyrazem wysiłków, aby sprostać wymaganiom zarówno krajowych klientów, jak i dużych międzynarodowych firm. Wybór rozwiązania BaseN jest w pełni zgodny z misją oraz planami rozwoju innowacyjnych rozwiązań GTS – mówi Marcin Kotlarski, Dyrektor Produktu w Grupie GTS Central Europe.

    Narzędzie BaseN Performance Monitoring zostało z sukcesem wdrożone do monitorowania innych usług GTS, takich jak IP VPN oraz łącza Ethernet. Rozszerzenie możliwości monitoringu BaseN na usługę Wirtualnego Hostingu było naturalną konsekwencją tych działań. Klienci końcowi korzystający z kilku usług oferowanych przez GTS, zyskają dostęp do podobnie zbudowanych portali zarządzających, które pozwalają nadzorować swoje centra danych oraz rozwiązania telekomunikacyjne.

    ŹródłoGTS
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Vectra wdraża przełomowe rozwiązanie GenAI w obsłudze klienta

    Vectra, jeden z czołowych operatorów telekomunikacyjnych w Polsce, wprowadza autorskie narzędzie wykorzystujące generatywną sztuczną inteligencję do pogłębionej analizy rozmów...