Ericsson uruchamia usługę Service Agility, aby pomóc operatorom i ich partnerom przyspieszyć innowacyjny projekt usług, ich montaż, dostawę i zarządzanie. Service Agility ułatwia operatorom współpracę z ekosystemem partnerów, dostawców i programistów, ułatwiając szybsze uruchomienie znacznie szerszej gamy innowacyjnych produktów i usług.
Uruchomienie usługi obejmuje szerokie portfolio firmy Ericsson w zakresie OSS/BSS i obsługi włączania (Service Enablement), co zapewnia szybką i skuteczną innowację do sprawnego tworzenia usług, jak również dostępności dla zatwierdzonych partnerów biznesowych do współpracy generującej dochód. Usługa napędza zarządzanie innymi usługami i obejmuje dostawę za pośrednictwem wspólnego katalogu firmy, jest także wstępnie zintegrowana z pełną opłatą i rozliczeniem dla firmy Ericsson w jednym rozwiązaniu. Zapewnia ona również mechanizmy ekspozycji nowych usług, jak i interakcję dla sprawnej współpracy, szybszej dostawy, krótszego czasu wprowadzenia na rynek i większej efektywności pod względem kosztów.
Usługa Service Agility używa pojedynczej, otwartej i elastycznej infrastruktury, aby zapewnić kompletne rozwiązanie, które pozwala użytkownikowi przeglądać i wybierać ofertę z katalogu korporacyjnego, który przechowuje wszystkie informacje o produkcie jako składniki i zapewnia jednolity sposób tworzenia i eksponowania zarządzania usługami, takimi jak parametry ładowania i polityki, a także inne aspekty świadczenia usług. Wstępnie zintegrowane oprogramowanie, otwarte API oraz składniki katalogowania wielokrotnego użytku stymulują szybką, ekonomiczną integrację i rozwój produktów.
Per Borgklint, wiceprezes i szef pionu obsługi rozwiązań firmy Ericsson, mówi: – Przez fuzję dwóch dojrzałych i wiodących na rynku obszarów produktowych – naszą szeroko stosowaną platformę włączania usługi w czasie rzeczywistym i nasze napędzane katalogowaniem funkcje zarządzania OSS/BSS – do jednego rozwiązania Service Agility, nasi klienci mogą osiągnąć szybkość i elastyczność niezbędną do zdobycia przewagi na rynku, a tym samym zwiększyć rentowność i możliwości zaspokojenia popytu konsumentów. Nasze kompleksowe rozwiązanie zawiera wszystkie komponenty systemowe niezbędne do poprawy satysfakcji i ostatecznie relacji z każdej strony uczestniczącej, od partnerów do konsumentów, szybko i sprawnie za pomocą cyfrowych kanałów samoobsługowych dla każdej oferty, bez względu na to jak jest ona pozyskiwana lub dostarczona.
Firma Ericsson zatrudnia również ponad 16 000 konsultantów i integratorów systemów, którzy mogą zaoferować klientom usługi Service Agility porady krok po kroku tak, aby jak najlepiej zintegrować produkty firmy Ericsson (OSS/BSS oraz Service Enablement). Ci specjaliści są wysoce doświadczeni, ponieważ dostarczają ponad 1500 projektów rocznie dla klientów na całym świecie.
W trakcie Mobile World Congress 2014 w Barcelonie (Hiszpania), firma Ericsson będzie pokazywała wiodące na całym świecie technologie oraz możliwości i innowacyjność usługi. Wierzymy, że każdy, kto korzysta z połączeń będzie mógł się połączyć, oraz że będziemy wskazywać drogę rozwiązaniami, które napędzają rozwój mobilności, dostępu szerokopasmowego i chmury sieciowej, tworząc podstawę dla ekosystemów i transformacji w różnych branżach. Jesteśmy twoim przewodnikiem w społeczeństwie sieciowym.