Od 4 lipca br. klienci Plus Mix mogą korzystać z usługi serwisu wyświetlacza, która została przygotowana we współpracy z firmą Digital Care. Usługa „Serwis Wyświetlacza MIX” to pierwsza tego typu propozycja na polskim rynku, kierowana do użytkowników ofert MIX, dostępna w aktualnie wiodących promocjach ze sprzętem dostępnych w sieci Plus.
Klienci Plus Mix mogą już zabezpieczyć wyświetlacz swojego smartfona lub tabletu przed mechanicznymi uszkodzeniami. Nowa usługa gwarantuje ochronę wyświetlacza bez limitu liczby napraw w ciągu roku, a zakłada jedynie ograniczenie kwotowe do 700 zł. Limit odnawia się co 12 okresów rozliczeniowych trwających 30 dni. Za dodatkową opłatą klienci mogą też otrzymać urządzenie zastępcze na czas naprawy. Usługa „Serwis Wyświetlacza Mix”w pierwszym miesiącu świadczona jest bezpłatnie. Po tym okresie opłata wyniesie 7 zł za 30 dni, o ile klient wyrazi dalszą chęć korzystania z usługi.
Partner programu, Digital Care, gwarantuje naprawę urządzenia w autoryzowanym serwisie niezależnie od przyczyn uszkodzenia. Na terenie Polski transport urządzenia do serwisu jest bezpłatny i odbywa się na zasadzie „door-to-door”, czyli bezpośrednio z i do miejsca wskazanego przez posiadacza sprzętu. Digital Care, podobnie jak w przypadku innych usług świadczonych dla sieci Plus, zapewnia klientom także dostęp do infolinii technicznej, portalu internetowego umożliwiającego zgłoszenie uszkodzenia telefonu 24/7 oraz aplikacji SmartSkaner+, pozwalającej sprawdzić stan techniczny urządzenia.
– Użytkownicy Mixa, to dla nas bardzo ważna grupa klientów i właśnie dlatego zdecydowaliśmy się wprowadzić pierwszy produkt na polskim rynku dedykowany właśnie dla nich. We współpracy z Digital Care stworzyliśmy przejrzystą usługę, która gwarantuje serwis wyświetlaczy w smartfonach i tabletach w korzystnej cenie i na prostych zasadach – niezależnie od przyczyn uszkodzenia.– powiedziała Katarzyna Życka, Starszy Kierownik Oferty w Departamencie Strategii Marketingowej w sieci Plus.
Digital Care,to największy na polskim rynku dostawca usługi serwisowania urządzeń mobilnych, działający od 2012 roku. Współpracuje z sieciami telefonii komórkowej, producentami urządzeń mobilnych oraz ich dystrybutorami. Aktualnie firma działa w Polsce, na Litwie, Łotwie, w Rosji, we Włoszech i w Chorwacji i łącznie obsługuje na całym świecie ponad 3 mln klientów.