Jak wynika z raportu przedstawionego przez Urząd Komunikacji Elektronicznej (pt. Analiza cen usług telefonii ruchomej w Polsce w latach 2005-2007) najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku polskim ma PLAY.
Najniższą cenę w ofercie abonamentowej 2007 roku oferowała sieć PLAY, w której minuta połączenia kosztowała średnio 0,28 zł. Najniższą cenę SMSa w usługach abonamentowych 2007 roku oferowała także sieć PLAY, w której kosztował on średnio 0,13 zł. Podobnie z usługami MMS, które najtańsze były także w PLAY, gdzie MMS kosztował średnio 0,11 zł.
Zdaniem Urzędu Komunikacji Elektronicznej jeżeli chodzi o usługi na kartę również oferta w PLAY jest najtańsza w porównaniu z trzema największymi operatorami w Polsce. Tutaj minuta w PLAY średnio kosztuje 0,36 zł.
Jeżeli chodzi o klienta biznesowego PLAY oferuje również najniższe ceny. W sieci PLAY w roku 2007, minuta połączenia kosztowała średnio 0,26 zł. Także wiadomości SMS i MMS były w ofercie przeznaczonej dla firm najtańsze w PLAY i kosztowały średnio 0,12 zł.
Wyniki raportu potwierdziły zatem, że PLAY jest najbardziej konkurencyjnym operatorem na rynku telefonii mobilnej w segmencie usług abonamentowych. Pojawienie się marki PLAY spowodowało znaczny spadek cen i zaostrzenie się konkurencji wśród operatorów. Wynikają z tego świetne perspektywy do dalszego rozwoju polskiego rynku telefonii mobilnej, z korzyścią przede wszystkim dla konsumentów.