Crowley udostępnia klientom usługi głosowe 0-80x w dwóch wersjach funkcjonalnych: Crowley INFO Pro oraz Crowley INFO Max. W zależności od potrzeb oraz sposobów wykorzystywania numerów 0-80x klienci mogą korzystać z prostego przekierowania połączeń przychodzących na wskazane numery docelowe lub też stosować pełną funkcjonalność sieci inteligentnej w oparciu o dedykowaną do tego celu platformę.
Rozszerzenie oferty usług głosowych o usługi Crowley INFO podyktowana została zgłaszanymi przez klientów potrzebami – mówi Robert Idziak, Dyrektor Działu Rozwiązań i Produktów w Crowley Data Poland – Nowe usługi traktujemy raczej jako wartości dodane, które pomogą nam bardziej kompleksowo obsługiwać naszych odbiorców i zwiększać ich satysfakcję.
Usługi oparte o numery 0-80x jest umożliwiają dzwoniącemu uzyskanie bezpłatnego połączenia telefonicznego (opłatę przejmuje Abonent usługi) lub też rozłożenie opłaty za połączenie pomiędzy osobę dzwoniącą a Abonenta. Crowley INFO mogą być wykorzystywane do zapewnienia stałego kontaktu z klientem, stanowić element realizowanych kampanii marketingowych czy też wspierać komunikację wewnątrz organizacji.
Prostsza wersja usługi (bez funkcjonalności platformy inteligentnej) jest już dostępna dla klientów Crowley, opcja poszerzona zaś zostanie uruchomiona w miesiącu listopadzie.
W pierwszym rzędzie usługi infolinii kierowane będą do klientów korzystających z rozwiązań Crowley ISDN oraz Telefonia IP/ Telefonia IP PBX.