Nowość w sklepie LG Content Store – aplikacja TIDAL obsługuje technologię Dolby Atmos oraz oferuje duży wybór utworów muzycznych w bezstratnej jakości dźwięku Hi-Fi, szeroką gamę filmów i wiele innych atrakcji. LG Electronics (LG) ogłasza, że w telewizorach Smart TV można korzystać z globalnej muzyczno-rozrywkowej platformy streamingowej TIDAL. Aplikacja jest dostępna w sklepie LG Content Store w ponad 50 krajach i terytoriach na całym świecie.
Aplikacja TIDAL jest kompatybilna z modelami z 2018–2021 r. wyposażonymi w webOS w wersjach 4.0–6.0. TIDAL to całkiem nowy sposób na słuchanie muzyki, który zapewnia użytkownikom wysoką, bezstratną jakość dźwięku i technologię Dolby Atmos w wersji Hi-Fi platformy, a także teledyski o wysokiej rozdzielczości, filmy, programy dokumentalne i nie tylko.
TIDAL dostarcza treści, których jakość dźwięku zadowoli najbardziej wymagających muzycznych purystów i audiofilów. Dźwięk w standardzie Master Quality Authenticated (MQA) oddaje wszystkie niuanse i dynamikę oryginalnych nagrań. Dzięki temu użytkownicy platformy mogą poczuć się bliżej ulubionych artystów, słuchając ich utworów w dokładnie takim brzmieniu, jaki chcieli osiągnąć.
Zasoby platformy obejmują ponad 70 milionów utworów muzycznych z różnych gatunków oraz 250 tysięcy wysokiej jakości filmów – całkowicie bez reklam. Przewidziano także wygodne funkcje takie jak nieograniczone pomijanie, tryb offline, stacje radiowe z wykonawcami i utworami oraz intuicyjne odkrywanie. Użytkownicy mają dostęp do tysięcy playlist opracowywanych przez doświadczony zespół redakcyjny platformy, ekspertów z branży muzycznej i dziennikarzy, a także przez samych wykonawców.
Platforma TIDAL w wersji Hi-Fi obsługuje technologię Dolby Atmos, co dodatkowo podnosi poziom muzycznych doznań. Bez względu na to, czy słuchasz muzyki na jednym z najnowszych telewizorów marki LG z obsługą Dolby Atmos, czy też w połączeniu z obsługującym technologię Dolby Atmos urządzeniem audio, np. jednym z najnowszych soundbarów LG – Dolby Atmos wykracza poza zwykłe wrażenia, przenosząc słuchaczy w świat ich ulubionej muzyki i sprzyjając tworzeniu głębszych więzi między artystami i ich fanami.
Począwszy od premiery klienci LG będą mieć dostęp do stale rozszerzanej biblioteki utworów i albumów w standardzie Dolby Atmos. Obejmuje ona znane hity, takie jak 7 Rings Ariany Grande, After Hours The Weeknd oraz Señorita Shawna Mendesa w duecie z Camilą Cabello, a także ponad 50 spersonalizowanych playlist reprezentujących różne gatunki muzyczne.
Firma LG jest jednym z pierwszych producentów telewizorów obsługujących technologię Dolby Atmos i dokłada wszelkich starań, aby zapewnić użytkownikom jak najbardziej realistyczne i dynamiczne wrażenia dźwiękowe.