Rewolucja w Virgin mobile trwa. Od początku października operator wprowadza zmiany w ofercie #CHCĘ WSZYSTKO. Większy pakiet internetowy, niższe ceny, więcej darmowych minut i… zupełna nowość – aparaty telefoniczne. Od teraz #CHCĘWSZYSTKO ma nowy wymiar. Operator ogrania mega pakiet na neta! #OMG Nawet do 10 GB! Ile hajsu jest potrzebne? 19 PLN, 29 PLN lub 59 PLN. #taniocha W zależności, na co masz zajawkę! Jest też bonus! To nowiutki hit, którego nie było w ofercie!
#new Każdemu wystarczy hajsiwa na nowiuśki smartphon, bo kupując starter jest on w mega korzystnej cenie!
– Słuchamy naszych Klientów i reagujemy na ich potrzeby. Wiemy, że cena jest jednym z ważniejszych kryteriów przy wyborze oferty. Jednak równie ważny jest pakiet oferowanych usług. Właśnie, dlatego oddajemy naszym Klientom ulepszone pakiety, z powiększonym dostępem danych internetowych i obniżoną ceną. Dodatkowo wprowadziliśmy coś, czego u nas jeszcze nie było – możliwość zakupu aparatu telefonu – mówi Marcin Wieczorkowski, dyrektor marketingu Virgin Mobile Polska.
Zmieniona oferta daje użytkownikom możliwość korzystania z szybkiego internetu, w jakości LTE (w znacznie powiększonych pakietach danych), nielimitowane sms-y do wszystkich sieci, zwiększony pakiet bezpłatnych minut. Niezależnie od wybranego pakietu wszyscy klienci mają w dalszym ciągu darmowy dostęp do popularnych aplikacji internetowych takich jak Facebook i Facebook Messenger, Gadu Gadu, Ask.fm.
Pakiety w ramach oferty „CHCĘ WSZYSTKO”:
- 7 PLN – 250 MB Internetu, 20 minut do wszystkich sieci, 100 smsów do wszystkich sieci
- 19 PLN – 2 GB Internetu, 100 minut do wszystkich sieci, nielimitowane smsy
- 29 PLN – 4 GB Internetu, 300 minut do wszystkich sieci, nielimitowane smsy
- 59 PLN – 10GB Internetu, nielimitowane rozmowy i smsy do wszystkich sieci
– Największą zmianą wprowadzoną do oferty, jest nowy pakiet za 19 PLN. Daje on możliwość nieograniczonego smsowania i swobodnego korzystania z internetu. Zwiększyliśmy też znacznie pakiety danych internetowych. Wiemy, że obecnie Internet i portale społecznościowe to podstawa komunikacji naszych Klientów, czyli młodych ludzi w wieku 15-24 lata. Dlatego chcemy, aby nasza oferta była ich pierwszym wyborem – dodaje Marcin Wieczorkwski, dyrektor marketingu Virgin Mobile Polska.