Ericsson i Vodafone uruchomiły nowe rozwiązanie wsparcia technicznego dla prywatnych sieci 5G, wykorzystujących sztuczną inteligencję (AI) i machine learning (ML), aby zwiększyć wydajność produkcyjną fabryki Foxconn w Komárom na Węgrzech. Partnerzy współtworzyli rozwiązanie Service Continuity dla sieci prywatnych, unikalną usługę wsparcia technicznego dla sieci 5G dla klientów korporacyjnych Vodafone, takich jak Foxconn, jednego z największych na świecie producentów elektroniki i dostawców rozwiązań technologicznych.
Foxconn opiera się na niestacjonowanych testowych samochodach zasilanych 5G, których nowo wyprodukowane komputery testowane są w fabryce na Węgrzech. Vodafone i Ericsson wspólnie opracowały i wdrożyły rozwiązanie Service Continuity wsparcia sieci prywatnych i pomocy technicznej dla przedsiębiorstw, zapewniając niezawodność sieci.
Prywatne sieci firmy Ericsson zastąpiły tradycyjne sieci fabryczne, oferując przedsiębiorstwom takim jak Foxconn wysoce elastyczną, bezpieczną i bezprzewodową łączność. Inteligentne, prewencyjne rozwiązanie Service Continuity zapewnia elastyczność i bezproblemowe działanie po uruchomieniu sieci. Awarie sieci w środowiskach produkcyjnych, takich jak Foxconn, mogą spowodować zatrzymanie produkcji, a rozwiązanie Service Continuity zmniejsza ryzyko kosztownych przestojów poprzez proaktywną identyfikację i zapobieganie takim zagrożeniom.
Mátyás Dobó, dyrektor biznesowy Vodafone, mówi: – Jesteśmy świadomi zaufania, jakim Foxconn obdarzył Vodafone. Współpracowaliśmy z Ericsson, aby stworzyć niezawodne wsparcie techniczne dla przedsiębiorstw i wykluczyć nieplanowane przerwy pracy fabryki.
Service Continuity dla sieci prywatnych, która opiera się na sztucznej inteligencji i machine learining, może prewencyjnie ustalić zmniejszenie wydajności. Działania naprawcze są podejmowane przez Vodafone lokalnie wraz ze scentralizowanym zespołem Ericsson.
Nello Califano, Head of Strategy and Portfolio Management, Ericsson Business Area Networks, mówi: – Stale współpracujemy z Vodafone, aby rozwijać działalność w sektorze sieci prywatnych dla przedsiębiorstw. Wsparcie techniczne oparte na sztucznej inteligencji i machine learning jest świadectwem tej pracy. Cieszymy się, że możemy współpracować z Vodafone Hungary i zapewnić przedsiębiorstwu, takiemu jak Foxconn, sieć bezprzewodową, która pozytywnie wpłynie na ich operacje, komunikacjei łączność. Do tego dochodzi elastyczność w zakresie zmiany konfiguracji produkcji bez zakłóceń i dostosowywania się do zmieniających się potrzeb biznesowych.