Od 11 listopada, w ramach najtańszego w ofercie CYFRY+ pakietu Start, zawierającego 46 stacji, znajdzie się aż 9 w formacie HD. Zalety atrakcyjnej cenowo propozycji CYFRY+ promuje Jedyny Taki, ikona marki z głosem Borysa Szyca, w nowej kampanii sprzedażowej platformy. Kampania radiowa startująca 3 listopada wykorzystuje 3 wersje 30-sekundowych spotów z udziałem Borysa Szyca, które będą emitowane na antenie Radia ZET, Trójki i pakietu stacji RMF 3D.
–W najnowszej odsłonie kampanii sprzedażowej, bohater marki CYFRA+, Jedyny Taki, przekonuje, że nawet najtańszy pakiet platformy to bogata, unikalna i komplementarna oferta programowa – mówi Marek Staniszewski, Dyrektor Pionu Marketingu spółki CANAL+ Cyfrowy. –W cenie 19 zł miesięcznie abonenci otrzymują dostęp aż do 46 kanałów, wśród których znajdą się ekskluzywne stacje tematyczne CANAL+ Cyfrowego w wysokiej rozdzielczości: filmowy kanał ale kino+ HD, dokumentalny PLANETE+ HD, dziecięce i młodzieżowe MiniMini+ HD i teleTOON+ HD /HYPER+ HD a także lifestylowe Kuchnia+ HD i Domo+ HD. Ofertę HD pakietu Start uzupełniają stacje TVN HD i TVN 7 HD.
Kampanię wspomaga intensywna komunikacja w Internecie, m.in. na portalach Onet.pl i Wirtualna Polska oraz w serwisie społecznościowym Nasza Klasa. 7 listopada wystartuje prasowa odsłona kampanii obejmująca dzienniki ogólnopolskie, Tv Guide’y i prasę lifestylową.