piątek, 22 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    W mBanku klienci założą profil zaufany ePUAP

    Zobacz również

    W serwisie bankowości internetowej mBanku można założyć profil zaufany ePUAP w kilku prostych krokach. Dzięki temu klienci mBanku nie muszą już wychodzić z domu, aby uzyskać dostęp do elektronicznych usług administracji publicznej. mBank dołączył do grona banków oferujących możliwość założenia profilu zaufanego bez konieczności wizyty w urzędzie. Ten darmowy podpis elektroniczny pozwala na załatwianie spraw urzędowych online.

    - Reklama -

    Daje możliwość elektronicznego podpisywania wniosków, deklaracji i logowania się do państwowych platform takich jak portal podatkowy, ePUAP czy PUE ZUS.

    Zaletą założenia profilu zaufanego za pośrednictwem mBanku jest nie tylko brak konieczności wizyty w urzędzie podczas rejestracji. Dzięki temu rozwiązaniu możemy kontaktować się z administracją publiczną z użyciem tego samego hasła i loginu, którymi posługujemy się podczas logowania do banku. Nie ma potrzeby tworzenia i zapamiętywania odrębnych danych dostępowych. Dodatkowo, zyskujemy całodobowy dostęp do systemów elektronicznych administracji publicznej, całkowicie bez kolejek i z możliwością podglądu stanu swoich spraw.

    – Nasi klienci to specyficzna grupa, która do samodzielnego realizowania operacji bankowych online przywykła już lata temu. Z chęcią też korzystają z udostępnianych przez nas możliwości kontaktu z administracją państwową, co pokazała popularność  wniosku o wypłatę świadczenia w programie Rodzina 500+, wdrożonego w ubiegłym roku. Mamy nadzieję, że udostępnienie profilu zaufanego spotka się z równie dobrym przyjęciem – tłumaczy Daniel Pindor, odpowiedzialny za wdrożenie profilu zaufanego w mBanku.   

    Posiadając profil zaufany ePUAP, można załatwić już ponad 100 spraw w urzędzie, m.in:

    • złożyć wniosek o wydanie nowego dowodu osobistego,
    • sprawdzić punkty karne online
    • przed wyjazdem za granicę wystąpić o Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego
    • zarejestrować działalność gospodarczą
    • składać i sprawdzać dokumenty rozliczeniowe w ZUS i US
    • uzyskać niezbędne dokumenty (odpisy aktów małżeństwa, zaświadczenia o niekaralności, wypisy z księgi wieczystej etc.)
    ŹródłomBank
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Dołącz ze SkyCash do programu Mastercard Bezcenne Chwile

    Bezcenne Chwile to wyjątkowy program, w którym płatności pracują na Ciebie! Płać kartą Mastercard zarejestrowaną w programie w aplikacji SkyCash...