Co może milion? Może ruszyć z posad… nawet pałac. Co pewnie widzieliście już w reklamie o milionie klientów nju mobile. Ta liczba to najlepszy dowód na to, że pomysł na prostą, tanią ofertę bez limitów i długoterminowej umowy się sprawdził. Marka wystartowała w kwietniu 2013 r. Wtedy oferta bez limitów, długiej umowy i z obsługą tylko przez internet była rewolucją na rynku.
Już w lipcu 2013 r. nju miał pierwsze 100 tysięcy klientów. W kwietniu kolejnego roku klientów było już pół miliona, a w lutym 2016 r. 750 tysięcy. I gdy szykowaliśmy się na milion pojawiła się konieczność rejestracji kart prepaid, która zupełnie zmieniła rynek. Liczba osób korzystających z ofert na kartę zaczęła spadać. I na milion trzeba było poczekać. W międzyczasie okazało się, że klienci coraz chętniej wybierają ofertę abonamentową i dziś w nju ma ją już 70% osób.
Najczęściej klienci wybierają nju dzięki rekomendacji rodziny i znajomych. I z tego żółty koleżka cieszy się najbardziej. Doceniają atrakcyjną ofertę cenową, to, że gdy nie korzystają nie płacą, a za staż zyskują większy pakiet gigabajtów. Chętnie korzystają też z oferty dla par, ma ją 40% klientów.