czwartek, 19 września, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    W Orange klienci mają lepiej

    Zobacz również

    Dziś w telewizji, prasie, internecie oraz na bilbordach wystartowała kampania „w Orange zależy nam, żeby nasi klienci mieli lepiej”. Przez cały listopad klienci będą mogli dowiedzieć się jak łatwiej i wygodniej korzystać z oferty Orange dzięki usługom: forum pomocy technicznej, powiedz ile oraz wirtualny doradca. Narzędzia stworzone przez Orange pomagają klientom w ich najczęstszych bolączkach: jak np. rozwiązać problem z telefonem czy internetem.

    - Reklama -

    Celem kampanii jest pokazanie co robimy w Orange by klienci byli zadowoleni z naszych usług. Dlatego w naszych reklamach mówimy o konkretnych rozwiązaniach, które odpowiadają na ich najczęstsze potrzeby – powiedział Paweł Patkowski, dyrektor Marki Mediów i Komunikacji Grupy TP.

    Komunikujemy działania, które są odpowiedzią Orange na oczekiwania klientów. Wynikają one z rozmów, które prowadzimy z nimi we wszystkich kanałach social media, a w szczególności na blogach, Facebooku i innych forach. Nasze zaangażowanie w media społeczne traktujemy serio i wyciągamy z nich wnioski – mówi Konrad Ciesiołkiewicz, dyrektor PR i Sponsoringu Grupy TP.

    Narzędzia stworzone przez Orange pomagają klientom w ich najczęstszych bolączkach: jak rozwiązać problem z telefonem czy internetem, skontrolować stan swoich wydatków oraz dobrać ofertę optymalną do indywidualnych potrzeb.

    Forum pomocy technicznej – www.orange.pl/forum – to miejsce gdzie użytkownik znajdzie odpowiedzi na standardowe i rzadziej występujące problemy techniczne dotyczące telefonów, internetu, technologii i usług. Może tam również podzielić się własnym doświadczeniem z korzystania z usług Orange czy zaproponować własne, niestandardowe rozwiązanie jakiegoś problemu.

    Powiedz ile – jest usługą umożliwiającą bezpłatne sprawdzenie pozostałych do wykorzystania środków z abonamentu czy ilości SMS-ów. By to zrobić wystarczy wpisać na telefonie krótki kod (*103*#), wysyłać SMS o treści ILE pod numer 8005 lub zalogować się na swoje konto na www.orange.pl. Usługa dostępna jest dla osób korzystających z abonamentowych i mix taryf Delfin, Pelikan i Pantera.

    Wirtualny doradca – to aplikacja, która na podstawie analizy odpowiedzi na kilka prostych pytań dotyczących sposobu korzystania z telefonu, sugeruje ofertę dopasowaną do indywidualnych potrzeb klienta Orange. Wirtualny doradca sugeruje najlepiej dopasowaną taryfę oraz usługi, które pozwolą obniżyć koszty połączeń, SMS-ów czy korzystania z internetu w telefonie. Aplikacja pomaga dobrać najlepszą ofertę zarówno dla klientów korzystających z oferty abonamentowej, jak i na kartę. Dostępna jest na profilu Orange na Facebooku: www.facebook.com/OrangePolska.

    ŹródłoOrange
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Słuchawki Sony z serii 1000X teraz w kolorze Smoky Pink

    Sony poinformowało o wprowadzeniu nowej wersji kolorystycznej nagradzanych słuchawek z serii 1000X z wiodącym systemem redukcji hałasu.​​​Dwa modele z...