Na początku kwietnia informowaliśmy Was o bardzo ważnym dla nas wydarzeniu – nabyciu UPC Polska. Bardzo się z tego cieszymy, nie możemy się doczekać wspólnych dalszych działań. Kilkukrotnie informowaliśmy wszystkich klientów obu firm, że dla nich na chwilę obecną nic się nie zmienia, także w przypadku numeru rachunku, na które należy dokonywać wpłat za usługi. Taką okazję bardzo często jednak wykorzystują oszuści. Jesteśmy tego świadomi i poważnie podchodzimy do ostrzegania naszych klientów przed możliwymi próbami podszywania
się pod nas. Zawsze staramy się ostrzegać i edukować w temacie bezpieczeństwa. Dlatego:
Jeśli otrzymasz maila, SMSa czy nawet telefon z informacją, że:
- przyszłe faktury należy opłacać na inny numer rachunku
lub
- z linkiem do szybkiej płatności za fakturę i zachęceniem do podania danych karty płatniczej lub zalogowania się do bankowości elektronicznej
Pamiętaj o bezpieczeństwie, zachowaj ostrożność i na spokojnie przeanalizuj, czy wiadomość faktycznie pochodzi od Play lub UPC! Zawsze możesz potwierdzić jej wiarygodność kontaktując się z obsługą klienta.