środa, 27 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    W PLAY kolejne premiery multimedialnych telefonów 3G

    Zobacz również

    Multimedialny operator komórkowy Play z dniem 11 stycznia br. wprowadza do swojej oferty dwa nowe modele telefonów: Motorola V9 oraz Toshiba G900. Zmianie ulegnie również cennik telefonów.

    - Reklama -

    Dzięki nowej propozycji sieci klienci mogą stać się posiadaczami eleganckiego, stylowego telefonu Motorola V9.
    Model ten umożliwia robienie wysokiej jakości zdjęć oraz szerokopasmowy
    dostęp do Internetu dzięki HSDPA. Jest wyposażony w czytnik karty
    pamięci Micro SD oraz duży zewnętrzny ekran z dotykową kontrolą muzyki.

     
     
    Telefon jest dostępny w ofercie PLAY Abonament, PLAY na Kartę, Play MIX oraz PLAY dla Firm, we wszystkich taryfach.
     
    Kolejną premierą rynkową jest biznesowy telefon Toshiba G900 z systemem operacyjnym Windows Mobile 6.0 Professional. Model ten charakteryzuje duży dotykowy ekran (262 tys. kolorów), klawiatura QWERTY oraz czytnik linii papilarnych działający jako kursor.

     
    Toshiba G900 dostępna jest we wszystkich ofertach i taryfach sieci PLAY.
     
    Kolejną niespodzianką dla klientów jest wprowadzenie do oferty abonamentowej telefonu „playset” oraz obniżenie jego ceny w ofercie Play MIX na 24 miesiące. W taryfie 150, 100, 70 ,50 oraz w Play MIX na 24 miesiące koszt telefonu to 3 grosze.
     
    Obniżce ulega również cena telefonu Samsung I-600 w ofercie PLAY Abonament. W taryfie 150 można stać się jego posiadaczem już za 29 PLN.
     
    Zmiany w cenniku dotyczą również trzech innych modeli telefonów, za które będzie trzeba zapłacić więcej niż do tej pory. W przypadku telefonu Nokia 6151 zmiana następuje w ofercie PLAY Abonament, taryfach 30, 40 oraz w ofercie Play MIX. LG KU 311 kosztować będzie teraz w taryfie 30 PLAY Abonament – 69 PLN. Cena Samsunga J400 ulega podwyżce wyłącznie w ofercie Play MIX na 36 miesięcy.
     
    Wszystkie telefony w ramach oferty PLAY posiadają blokadę SIM Lock i mogą działać wyłącznie z kartą sieci PLAY.

    ŹródłoPlay
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Badanie EY: Rosnące koszty życia sprawiają, że chętniej korzystamy z przedświątecznych wyprzedaży

    69% konsumentów na świecie korzysta z wyprzedaży na Black Friday 64% kwestionuje rzeczywistą wartość promocji 45% martwi się, czy będzie w...