T-Mobile zaprasza do Smartfonerii, w której już od dziś, 15 listopada iPhone 7 dostępny będzie już od 1 zł. Niemożliwe? W T-Mobile na święta wszystko jest możliwe! Do Smartfonerii warto często zaglądać, bo tam można będzie znaleźć wyjątkowe propozycje: smartfony w najlepszych cenach, oferowane na wyłączność dla T-Mobile lub w ciekawych zestawach kolekcjonerskich. Aktualną ofertę w której popularne smartfony Samsunga są dostępne w najniższej opłacie na start uzupełnia
kolejna propozycja, kierowana do miłośników produktów marki Apple.
Już od dziś, 15 listopada br. w najnowszej promocji T-Mobile, iPhone 7 będzie dostępny od 1 zł, a we wszystkich wariantach ofertowych ceny urządzeń zostaną istotnie obniżone, nawet o blisko 500 zł.
Klienci przenoszący swój numer do T-Mobile skorzystają także z dodatkowej promocji: ich abonament zostanie obniżony do 1 zł na 4 miesiące (w przypadku podpisaniu umowy w sklepie) lub na 6 miesięcy (przy umowie zawieranej przez www.t-mobile.pl
Najnowsza propozycja T-Mobile dostępna jest dla wszystkich klientów indywidualnych – zarówno nowych jak i przedłużających umowę.
Najjaśniejsza gwiazda od Apple
Do iPhone 7 nikogo nie trzeba przekonywać. Apple zadbał o stylowy design i innowacje. Odporność smartfonu na wodę i pył znacznie poprawia komfort użytkowania. Ulepszone podzespoły i czterordzeniowy procesor A10 Fusion zapewniają szybką i płynną obsługę aplikacji oraz wyjątkowo długi czas pracy smartfona – iPhone 7 jest 2x szybszy niż jego poprzednik i pracuje nawet do dwóch godzin dłużej.
iPhone 7 posiada ekran Retina HD 4,7″ o szerokiej gamie realistycznych kolorów. Nowy model to również zaawansowane aparaty do zdjęć i video. Aparat iSight 12 Mpix z optyczną stabilizacją obrazu, sześcioelementowy obiektyw oraz jasna przysłona f/1.8 przypadną do gustu pasjonatom fotografii. Aparat dodatkowo umożliwia nagrywanie filmów wideo w 4K. Producent wyposażył urządzenie również w zapewniający najlepszą jakość dźwięku stereofoniczny system audio, a w zestawie znajdują się także słuchawki EarPods ze złączem Lightning oraz przejściówką do połączenia z modelami ze złączem minijack.
Aby najnowsza oferta T-Mobile nikomu nie umknęła, będzie ją wspierać kampania reklamowa. Specjalne spoty, w których zobaczymy Patricię Kazadi i Piotra Kędzierskiego, zobaczyć będzie można w Internecie.
Kampania obecna będzie także w social media. Za realizację oraz koncepcję kreatywną odpowiedzialna jest agencja Bridge2FUN, planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom MediaVest Group. Kreacje w Internecie przygotował SMG LiquidThread. Działania w kanałach społecznościowych prowadzi Agencja Warszawa.
reklama
sama siebie zaskocze ale reklama pierwszy raz tmobile się nawet nawet udała. do iphone mnie totalnie nie ciągnie, ale od tego są cenniki i porównania