sobota, 23 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Walka operatorów o młodych klientów

    Zobacz również

    Jak informuje Gazeta Prawna firmy planujące wejść na rynek telefonii komórkowej stawiają przede wszystkim na młodych klientów oraz różnego typu usługi dodane. Taka strategia może nie zagwarantować sukcesu.

    - Reklama -

    O pozyskaniu ludzi młodych, czyli między 15 a 24 rokiem życia, zainteresowanych nowinkami technologicznymi mówi Centernet, operator komórkowy z grupy kapitałowej Romana Karkosika i Mobyland, którego akcjonariuszami mają być włoski operator Eutelia, i polski fundusz AV Inwestor.

    O tych samych użytkowników zabiega obecny już na rynku Play. Również planujący wejście na rynek operatorzy wirtualni sygnalizują, że interesuje ich ta grupa klientów. O względy młodych klientów zabiegają też trzej najwięksi w Polsce operatorzy – Era, Orange i Plus.

    To dobra strategia, bo przyszłość jest w młodych. Ale tych młodych nie starczy dla wszystkich chętnych – mówi Paweł Puchalski, analityk DM BZ WBK.

    – Operatorzy decydujący się na zdobywanie młodych klientów będą ich wyrywać innym – mówi Krzysztof Kaczmarczyk, analityk Deutsche Securities.

    Zdaniem Puchalskiego tylko ci operatorzy, którzy jako pierwsi przedstawią atrakcyjną ofertę, osiągną sukces.

    Kolejni wchodzący na rynek będą mogli co najwyżej walczyć ceną – uważa Puchalski.

    W ocenie analityków, młodych klientów interesują przede wszystkim tanie połączenia, SMS i MMS. – Multimedia, internet przez komórkę, ściąganie plików i gier dopiero w dość odległej przyszłości stanie się znaczącym źródłem przychodów – uważa Krzysztof Kaczmarczyk.

    ŹródłoGazeta Prawna
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    OPPO Find X8 Pro debiutuje w Europie, a wraz z nim ColorOS 15

    OPPO oficjalnie zaprezentowało najnowsze modele z flagowej serii Find – OPPO Find X8 oraz OPPO Find X8 Pro. Model...