Lista usług dostępnych w aplikacji mPay wzbogaci się o bilety do Warszawskiego Ogrodu Zoologicznego. Po ich zakupie użytkownicy będą mogli udać się od razu w kierunku bramek wejściowych, całkowicie omijając kolejki do kas. W aplikacji dostępne będą bilety normalne, ulgowe oraz rodzinne. Warszawskie ZOO cieszy się ogromną popularnością, szczególnie w miesiącach wiosennych i letnich.
Stąd kolejki po bilety to widok spotykany niemal w każdy weekend oraz dzień wolny od pracy. Obecnie jedynym sposobem na ich ominięcie jest zakup biletów przez Internet, co wymaga jednak wcześniejszego zaplanowania wizyty. Już od najbliższego weekendu, dzięki uruchomieniu sprzedaży za pośrednictwem aplikacji mobilnej mPay, długie kolejki przestaną być jakimkolwiek problemem. Zakupu można będzie dokonać w drodze lub tuż przed samą wizytą w ZOO. Po dotarciu na jego teren posiadacze mobilnych biletów będą mogli całkowicie ominąć kolejki do kas i od razu udać się w kierunku bramek wejściowych. Tam wystarczy okazać obsłudze ekran telefonu z uruchomioną aplikacją mPay i zapisanym w niej kodem QR.
Kupowanie biletów do Warszawskiego ZOO w aplikacji mPay będzie wyglądało podobnie, jak płacenie za przejazdy komunikacją miejską czy nabywanie wejściówek do Tatrzańskiego Parku Narodowego. Wystarczy, że użytkownik określi rodzaj i liczbę kupowanych biletów, a następnie zatwierdzi płatność kodem PIN, który ustalił samodzielnie podczas rejestracji w systemie. Tak jak w przypadku innych usług mPay, za bilety do ZOO można będzie zapłacić kartą płatniczą lub środkami zgromadzonymi w elektronicznej portmonetce.
– Nasza aplikacja jest elastycznym rozwiązaniem, które może zostać wykorzystane do usprawnienia sprzedaży wszelkiego rodzaju biletów. Od komunikacji miejskiej, przez festiwale i wydarzenia sportowe, po instytucje takie jak parki narodowe czy właśnie ogrody zoologiczne – mówi Jacek Bykowski, prezes zarządu mPay S.A. – Mobilny kanał sprzedaży to przede wszystkim oszczędność czasu i ogromne ułatwienie dla osób odwiedzających ZOO. Wizyty nie trzeba planować z wyprzedzeniem, a same bilety są zawsze w zasięgu ręki – dodaje.
Bilety do warszawskiego ZOO będą dostępne w aplikacji mPay już od 21 lipca. Za jej pomocą będzie można nabyć bilety normalne, ulgowe oraz rodzinne. Do standardowej ceny każdego biletu będzie doliczana prowizja w wysokości 2,69 proc.
Aplikację mPay można pobrać za darmo w Google Play i App Store, jak również po wpisaniu w przeglądarce internetowej telefonu adresu app.mpay.pl.