wtorek, 3 grudnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Wartość zakupów dokonywanych za pomocą smartfonów wzrośnie o 1000 proc.

    Zobacz również

    Najbliższy rok przyniesie wiele zmian zarówno dla samych klientów, jak i firm, które szczególną uwagę powinny poświęcić rynkowi m-commerce. Konsumenci do nowoczesnych technologii przyzwyczajają się bardzo szybko, co stawia przed przedsiębiorcami nie lada wyzwanie. Klienci coraz chętniej robią zakupy i dokonują płatności przez smartfony. Blisko 17 mln polskich internautów odwiedza serwisy e-commerce, a tylko w 2014 r. korzystanie z aplikacji mobilnych, służących m.in. do

    - Reklama -

    e-shoppingu wzrosło, aż o 76% .

    W najbliższych latach na znaczeniu zyskają sklepy internetowe, które zainwestują w wielokanałowość sprzedaży.

    Interakcja z konsumentem przy pomocy różnych kanałów, zarządzanych równolegle pozwolą przedsiębiorcom na nowe możliwości. W najbliższym czasie kluczowe dla e-sklepów będzie dostosowanie się do indywidualnych potrzeb klientów. Personalizacja przekazu, szybsza i wygodniejsza forma bezpośredniego dotarcia do potencjalnych konsumentów, są to czynniki, które pozwolą odróżnić się od konkurencji. W e-commerce najważniejsza jest terminowość zamówień oraz ich sprawna realizacja, pozwala to na budowanie zaufania w relacji z naszymi klientami.  SMS-y z potwierdzeniem zamówienia czy terminem dostawy są elementem tego procesu.  25 grudnia weszła w życie ustawa regulująca zasady funkcjonowania sklepów internetowych, dzięki której zakupy w sieci będą jeszcze bezpieczniejsze, a nadal blisko 44 proc. konsumentów obawia się o bezpieczeństwo swoich danych personalnych oraz bankowych  – komentuje Artur Sadowski, CEO platformy SerwerSMS.pl

    Według szacunków ekspertów w 2015 roku wartość polskiego e-handlu wyniesie ok. 4,3 proc. PKB, przekraczając wartość 38 mld PLN, z dynamiką wzrostu ok. 30 proc. W 2015 roku coraz bardziej upowszechniać będą się mobilne metody płatności, a wartość zakupów dokonywanych za pośrednictwem smartfonów wzrośnie o 1000 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim.

    Nastały złote czasy dla konsumentów świadomie korzystających z nowych technologii. Firmy będą się dwoić i troić, aby przekonywać klientów do swojej oferty, a dzięki ich staraniom zakupy będą dla nas jeszcze atrakcyjniejsze. Kluczowym trendem jest tu omni-channel, czyli wielokanałowość sprzedaży. Działania marketingowe muszą być dostosowane dotrendów konsumenckich, wszystko musi dziać się w odpowiednim momencie, a przekaz musi być przede wszystkim spójny. Z badań ekspertów wynika, że 58 proc. konsumentów uważa, że oferty i promocje jakie otrzymują od detalistów są zbyt ogólne, nie skrojone na ich potrzeby . Na rynku wyróżnią się Ci gracze, którzy trafią bezpośrednio do klienta ze spersonalizowaną ofertą przygotowaną na narzędzia mobilne, smartfony, tablety. Blisko 30 proc. konsumentów bardzo pozytywnie odbiera wszelkiego rodzaju promocje , informowanie o nich za pomocą sms-ów,  mediów społecznościowych czy maili jest w stanie wygenerować duży ruch w e-sklepie. Warto też pamiętać o rosnącej popularności płatności mobilnych. Według ekspertów w 2015 roku blisko 10 proc. smartfonów na świecie będzie wykorzystywanych do płatności mobilnych przynajmniej raz w miesiącu  – podsumowuje Daniel Zawiliński, CMO platformy SerwerSMS.pl

    ŹródłoSerwerSMS.pl
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    LG zabezpiecza zaawansowany certyfikat cyberbezpieczeństwa pojazdów

    Firma LG Electronics rozwija swoje możliwości w zakresie cyberbezpieczeństwa w technologiach motoryzacyjnych, umacniając pozycję czołowego dostawcy rozwiązań mobilnych. Niedawno...