ING Bank Śląski rozpoczyna proces zamykania starej wersji bankowości internetowej ING BankOnLine. Od 20 marca przez stronę do logowania będzie można wejść tylko do nowego systemu Moje ING. Poprzednia wersja systemu jeszcze przez pewien czas będzie dostępna przez link w systemie Moje ING. Bank udostępnił nowy system Moje ING w listopadzie 2015 r. Od tego czasu rozwinął go o nowe funkcje i możliwości.
W połowie ubiegłego roku opublikował aplikację mobilną Moje ING mobile, a w listopadzie udostępnił wersję dla przedsiębiorców. Bank przyjął strategię stopniowego oswajania klientów z nowym systemem. Od początku intensywnie komunikował zalety Mojego ING i przygotowywał klientów do wyłączenia starej wersji systemu. Równocześnie dał im czas na poznanie Mojego ING – przez cały ten okres klienci mogli bez ograniczeń korzystać zarówno z nowej jak i starej wersji systemu.
Po blisko półtora roku od udostępnienia Moje ING nastąpi pierwszy etap zamknięcia starego systemu. Od 20 marca klienci nie będą mogli wejść do systemu ING BankOnLine przez stronę do logowania. Przez ograniczony czas będzie jeszcze istniała możliwość przejścia do niego przez nową wersję systemu, jednak bank rekomenduje korzystanie tylko z Mojego ING.
Moje ING wprowadza wiele nowych funkcji, niedostępnych w poprzednim systemie. Cele oszczędnościowe pomagają w regularnym odkładaniu, budżet miesięczny ułatwia lepszą kontrolę miesięcznych wydatków, czytelna infografika prezentująca wydatki w podziale na kategorie (np. dom, czy samochód), pozwala szybko i łatwo zorientować w sytuacji swoich finansów. Trener Finansowy podpowiada rozwiązania w zakresie zarządzania finansami dostosowane do indywidualnych potrzeb klienta. Moje ING wyróżnia się także użytecznymi funkcjami, które pomagają w prowadzeniu własnej firmy: wykresy z wpływami i wypływami z konta firmowego, przypominanie o regularnych terminach płatności np. do ZUS czy Urzędu Skarbowego.