piątek, 22 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Wideomonitoring w ofercie DIALOGu

    Zobacz również

    DIALOG jako pierwszy operator telekomunikacyjny w Polsce włączył do swojej oferty internetowej usługę wideomonitoringu dla klientów indywidualnych i biznesowych. Wideomonitoring umożliwia abonentom wizyjne monitorowanie domu, mieszkania, biura lub innego wybranego do nadzoru pomieszczenia. Z dowolnego miejsca i w dowolnym momencie za pośrednictwem internetu można uzyskać podgląd monitorowanego obiektu. Obraz może pojawiać się także na wyświetlaczu telefonu komórkowego.

    - Reklama -

    Niezbędnym warunkiem jest jedynie posiadanie w monitorowanym miejscu usługi internetowej DIALOGu (świadczonej na łączach własnych lub TPSA) oraz routera WiFi.

    Wideomonitoring DIALOGu jest dostępny w dwóch wariantach: Standard oraz Plus. Dla przykładu, w opcji Plus okres przechowywania danych na serwerze wynosi 30 dni, a czas nagrań to 5 godzin. Oba warianty oferty obejmują: powiadamianie – za pomocą sms-a i/lub e-maila – o wykryciu ruchu, możliwość uruchamiania nagrywania obrazu z poziomu przeglądarki i zgrywania materiału na dysk. Miesięczny koszt usługi wynosi już od 24,99 zł brutto. W ramach opłaty abonamentowej klient otrzymuje dostęp do dedykowanego portalu (wideomonitoring.dialog.pl), który umożliwia podgląd zdarzeń w miejscu zainstalowania kamery, miejsce na serwerze oraz pulę nieodpłatnych sms-ów do powiadamiania o wykrytym ruchu.

    Uruchomieniu nowej usługi w ofercie DIALOGu towarzyszy promocja Wideomonitoring – bezpieczeństwo w dobrej cenie. Klient, który zdecyduje się z niej skorzystać, otrzyma rabat na opłacie za uzyskanie dostępu do usługi. Wysokość rabatu uzależniona jest od typu kamery – abonent ma do wyboru urządzenie SD lub HD. Promocja jest dostępna zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych.

    Stawiamy na wygodę oraz oszczędność czasu i pieniędzy naszych klientówpodkreśla Robert Banasiak, wiceprezes Telefonii DIALOG S.A. – Aby zadbać o bezpieczeństwo domu czy mieszkania nie trzeba już ponosić wysokich kosztów. Dysponując szerokopasmowym dostępem do internetu oraz routerem WiFi, można wyposażyć dom w profesjonalny system monitoringu – dodaje.

    Jak zapewnia operator, oferta wideomonitoringu to szereg korzyści dla abonenta, m.in.: komfort i bezpieczeństwo, bowiem dostęp do dedykowanego portalu wymaga podania loginu i hasła. Ponadto portal ten umożliwia konfigurację i kompleksową obsługę wielu kamer, jeśli abonentowi zależy na szerszym podglądzie i różnych trybach ich pracy.

    Jak dotąd żaden operator telekomunikacyjny w Polsce nie świadczył usługi związanej z monitoringiem wizyjnym dla klienta masowego – mówi Robert Banasiak, wiceprezes Telefonii DIALOG S.A. – Zdecydowaliśmy się na jej przygotowanie, ponieważ DIALOG dba o bezpieczeństwo swoich abonentów zarówno w świecie wirtualnym, jak i rzeczywistym – dodaje.

    Telefonia DIALOG uruchomiła usługę wideomonitoringu, realizując projekt Wdrożenie innowacyjnych usług w oparciu o sieć dostępową w technologii pasywnej sieci optycznej PON, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007–2013, 4.4 Nowe inwestycje o wysokim potencjale innowacyjnym osi priorytetowej 4 Inwestycje w innowacyjne przedsięwzięcia.

    Promocja Wideomonitoring – bezpieczeństwo w dobrej cenie trwa do 31.12

    ŹródłoDialog
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Dołącz ze SkyCash do programu Mastercard Bezcenne Chwile

    Bezcenne Chwile to wyjątkowy program, w którym płatności pracują na Ciebie! Płać kartą Mastercard zarejestrowaną w programie w aplikacji SkyCash...