piątek, 20 września, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Wiedza o dostępie

    Zobacz również

    Prawie dwie trzecie brytyjskich konsumentów usług internetowych nie zna podstawowych informacji, związanych z usługą, do której mają dostęp. Dotyczy to zarówno przepustowości łącza, jak i jego konfiguracji. Na podstawie badań przeprowadzonych przez firmę Eclipse Internet, 82% konsumentów ma pojęcie co to jest przepustowość lub szybkość transferu danych. 62% nie wie, ile może faktycznie wykorzystać.

    - Reklama -

    Z badania na 1200 respondentach wynika, że 72% z nich nie otrzymało, od swojego ISP, żadnej informacji czy wsparcia, odnośnie jak najlepszego wykorzystania ich łącza. Zdaniem Clodagha Murphy’ego, szefa Eclipse, dane wskazują niezbicie, że wielu konsumentów nie ma większej pewności, co do możliwości usługi, jaką kupują.

    Murphy podkreśla, że coraz więcej ogłoszeń opiera się sprytnych wybiegach reklamowych, związanych z określoną przepustowością w danej usłudze, niż na uczciwej polityce informacyjnej.

    Z podobnym problemem można spotkać się również w Polsce. Dostawcy ISP, zmuszeni są informować klienta, że oferta dotyczy szybkości transferu, do danej wielkości. Klient nie posiada jednak informacji, na przykład, czy i jaka wielkość tego transferu, jest mu zagwarantowana.

    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Słuchawki Sony z serii 1000X teraz w kolorze Smoky Pink

    Sony poinformowało o wprowadzeniu nowej wersji kolorystycznej nagradzanych słuchawek z serii 1000X z wiodącym systemem redukcji hałasu.​​​Dwa modele z...