42% Polaków robi duże planowane zakupy spożywcze w dyskontach, a do tych wielkanocnych przygotowuje się co trzeci. Jak nie tracić czasu w kolejce po paragon? Rozwiązaniem są zakupy spożywcze przez internet, z których korzysta już kilka milionów Polaków. Święta Wielkanocne tradycyjnie w polskich domach przygotowywane są z dużym rozmachem, a budżet domowy nie jest przecież bez dna. Dlatego Szopi.pl umożliwia wygodne formy płatności, w tym odroczenie płatności do nawet 30 dni.
– Klienci coraz częściej doceniają możliwość kupowania produktów spożywczych w internecie. Dzięki Szopi.pl, zyskują możliwość zrobienia zakupów z najpopularniejszych sklepów i odebrania ich u siebie w domu bezpośrednio od profesjonalnego szopera, czyli dostawcy, który skompletuje w ich imieniu całe zamówienie. Przed Wielkanocą, kiedy wszyscy narzekamy na brak wolnego czasu oraz niekończące się kolejki w tradycyjnych sklepach, pomoc takiej osoby bywa zbawienna – mówi Zbigniew Płuciennik, CEO i twórca Szopi.pl
Święta Wielkanocne tradycyjnie w polskich domach przygotowywane są z dużym rozmachem, a budżet domowy nie jest przecież bez dna. Dlatego Szopi.pl umożliwia wygodne formy płatności, w tym odroczenie płatności do nawet 30 dni. Aby skorzystać z tej możliwości wystarczy wybrać PayU Płacę Później jako metodę płatności. Odroczenie terminu zapłaty za zakupy nie wiąże się dla kupujących z żadnym dodatkowym kosztem – do zapłaty jest dokładnie tyle, ile kosztowały zakupy. Wprowadzenie takiej metody płatności przy zakupach spożywczych online pozwala konsumentom na komfortowe zaplanowanie wydatków oraz brak kompromisów w kompletowaniu koszyka zakupowego. Co więcej, już prawie połowa internautów wskazuje dostęp do różnorodnych form płatności jako główny powód motywujący ich do zrobienia zakupów przez internet.
– Osoby korzystające z usług profesjonalnego szopera to nie tylko fani nowinek technologicznych, ale przede wszystkim świadomi i ceniący swój czas konsumenci. Możliwość otrzymania zakupów spożywczych na konkretną godzinę, a przy tym dostęp do wygodnych metod płatności sprawia, że grono klientów Szopi.pl rośnie. Natomiast odroczona płatność PayU Płacę później, którą oferujemy, ułatwia zarządzanie domowym budżetem – komentuje Joanna Pieńkowska-Olczak, Country Manager PayU w Polsce.
Szopi.pl obsługuje klientów w największych aglomeracjach w kraju, m.in. w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Gdańsku, Poznaniu i Katowicach. Dzięki platformie użytkownik tworzy listę zakupów z wybranego sklepu, a jego zlecenie przekazywane jest do dostawcy, który kompletuje potrzebne produkty w sklepie znajdującym się okolicy miejsca zamieszkania klienta i dostarcza je pod drzwi klienta nawet w godzinę od złożenia zamówienia.