Wind Mobile SA, notowany na NewConnect wiodący dostawca rozwiązań mobilnych w Polsce, podwyższył prognozę zysku netto na 2013 r. o 27% do 3,8 mln zł. Spółka prowadzi także rozmowy z partnerami Bliskiego Wschodu, z Europy Zachodniej i Afryki. Nowa strategia biznesowa Wind Mobile zakłada dynamiczny rozwój firmy na rynkach zagranicznych. Spółka prowadzi już zaawansowane rozmowy z partnerami z Bliskiego Wschodu, Europy Zachodniej oraz Afryki.
Część projektów dotyczy partnerstwa i dystrybucji flagowych produktów Wind Mobile, spółka nie wyklucza również akwizycji.
Bardzo dobre wyniki sprzedaży w Polsce pozwoliły Wind Mobile na podniesienie prognozy zysku z 3,08 mln zł na koniec 2012 r. do 3,8 mln zł na koniec tego roku. W ciągu pół roku działania Open RingBack, strategicznego produktu Spółki. Do końca 2014 roku wartość rynku halodzwonków w Polsce wzrosła o 35%. Wind Mobile prognozuje trzykrotny wzrost własnego udziału w tym perspektywicznym rynku.
– Jesteśmy liderem jeśli chodzi o popularne halodzwonki w Polsce, także pozostałe nasze produkty znajdują uznanie na rynku. Mocna pozycja w kraju oraz zainteresowanie zagranicznych partnerów utwierdziło nas w przekonaniu, że to dobry moment, aby zagospodarować także perspektywiczne rynki Bliskiego Wschodu i Afryki czy rozwiniętych gospodarek w Europie Zachodniej. Jeśli choć jeden z sześciu prowadzonych od ponad roku projektów dojdzie do skutku, w roku 2014 mamy szansę na blisko dwukrotne podwojenie zysku. – mówi Igor Bokun, Prezes Wind Mobile.
Wind Mobile zaoferuje swoim klientom także nowe produkty, w tym te oparte na zarządzaniu kartami SIM, dzięki którym operatorzy będą mogli zmniejszyć koszty i poprawić efektywność posiadanych kart.
Zysk netto Wind Mobile wzrósł w ubiegłym roku o prawie 30% do 3,08 mln zł, przy przychodach przekraczających 13,1 mln zł. Spółka na koniec roku dysponowała także prawie 3 mln zł wolnej gotówki.