Winking Studios, podczas globalnej konferencji prasowej Next@acer w Berlinie, zaprezentowało nową aplikację GenMotion.AI. Nowe narzędzie, opracowane przez Winking’s AI Research Lab, jest przeznaczone dla profesjonalnych twórców animacji i produkcji gier. Wykorzystuje sztuczną inteligencję do generowania animacji 3D w grach przy użyciu opisów tekstowych.
GenMotion.AI usprawnia proces tworzenia szczegółowej grafiki 3D dzięki zaawansowanym funkcjom personalizacji dostosowanym do konkretnych wymagań animacji.
Kluczowe funkcje GenMotion.AI:
Wysokiej jakości dane testowe: GenMotion.AI jest zasilany przez wysokiej jakości dane testowe, specjalnie wyselekcjonowane, tak aby sprostać wymaganiom branży gier, co gwarantuje wysoką jakość i szczegółowość animacji.
Zrozumienie potrzeb twórców animacji: Wykorzystując bogate doświadczenie Winking w produkcji artystycznej, GenMotion.AI został stworzony z myślą o pełnym zrozumieniu potrzeb i wymagań twórców animacji, zapewniając płynną integrację z istniejącymi procesami w celu zwiększenia kreatywności i produktywności.
Możliwość śledzenia pochodzenia danych: Wszystkie dane testowe są chronione prawami autorskimi, a cały proces rejestracji ruchu jest w pełni rejestrowany na taśmach i skrupulatnie dokumentowany w blockchain. Renomowana firma prawnicza potwierdziła integralność przepływu pracy, zapewniając bezpieczeństwo i pełną zgodność z przepisami, umożliwiając twórcom korzystanie z GenMotion.AI bez obaw o prawa autorskie.
Stworzone przez twórców dla twórców, GenMotion.AI oferuje wszechstronne narzędzie dla szerokiego zakresu kreatywnych potrzeb. Przyszłe aktualizacje rozszerzą zakres działania tego narzędzia, czyniąc je dostępnym zarówno dla profesjonalistów, jak i amatorów.
Narzędzie jest obecnie otwarte do testów beta, a rejestracja rozpocznie się 4 września 2024 roku.