Ekstraliga Żużlowa sp. z o.o. i Wirtualna Polska Media S.A. podpisały umowę o współpracy w latach 2019–2021. Na jej mocy Wirtualna Polska została oficjalnym Partnerem Medialnym rozgrywek PGE Ekstraligi – najlepszej żużlowej ligi świata. Dla kibiców oznacza to ponad 300 darmowych materiałów wideo w sezonie 2019 oraz pierwszy w historii PGE Ekstraligi żużlowy magazyn internetowy, emitowany na żywo co tydzień.
– Wirtualna Polska jest dla nas naturalnym partnerem, z uwagi na ogromną liczbę żużlowych materiałów dziennikarskich, które ukazują się w tym portalu od wielu lat. Przy rozwoju mediów elektronicznych, który jest bardzo intensywny, obecność PGE Ekstraligi w serwisach tematycznych, takich jak WP SportoweFakty, ale także na stronie głównej Wirtualnej Polski, to wielka wartość dodana dla promocji rozgrywek PGE Ekstraligi. Cieszymy się również z tego powodu, że umowa gwarantuje emisję bardzo dużej liczby materiałów wideo z rozgrywek PGE Ekstraligi w ramach pakietu dostępu do informacji. Jest to wyjście naprzeciw oczekiwaniom kibiców. Gdy dodamy do tego program internetowy Mini Highlights i magazyn emitowany co tydzień na żywo, to można powiedzieć, że dopełni to naszego wspólnego dzieła – powiedział Wojciech Stępniewski, prezes zarządu PGE Ekstraliga.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni z umowy z Ekstraligą Żużlową, bo dzięki niej kibicom żużla damy jeszcze więcej ciekawych treści. Szczególnie ważne jest tutaj mocne wejście w obszar wideo i programy, których do tej pory nie robiliśmy. Kibice przekonają się, że programy i materiały przygotowane przez Wirtualną Polskę to nowa jakość w pokazywaniu żużla – mówi Dariusz Ostafiński, redaktor prowadzący dział żużel w serwisie WP SportoweFakty.
– Kontrakt z Ekstraligą sprawi, że fani speedway’a będą mogli, przed każdą kolejką, zobaczyć przygotowany przez nas blok bardzo atrakcyjnych programów żużlowych, w tym magazyn Mini Highlights. Pokażemy skróty każdego meczu danej rundy, materiały wideo dotyczące PGE IMME i Gali PGE Ekstraligi. U nas kibice obejrzą zapowiedzi wideo każdej rundy, a także kulisy i materiały lifestylowe – dodaje Ostafiński.
WP SportoweFakty to najpopularniejszy serwis sportowy w Polsce. Codziennie prezentuje najważniejsze informacje z kraju i ze świata, relacje, komentarze i wywiady. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI w lutym 2019 roku serwis odwiedziło 6,3 mln realnych użytkowników.