czwartek, 21 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Wirtualny Portfel od Banku Pocztowego 

    Zobacz również

    Pod nazwą Wirtualny Portfel Bank Pocztowy promuje swoje wybrane produkty z oferty dostępnej online. Produkty, z których można skorzystać bez wychodzenia z domu to wygodna propozycja dla osób, które chcą szybciej wziąć kredyt czy mieć natychmiastowy dostęp do karty płatniczej z atrakcyjnym pakietem ubezpieczeń zakupów online np. by właśnie zrobić zakupy przez internet.

    - Reklama -

    Analizując oczekiwania naszych Klientów dostrzegliśmy pewną niszę w obszarze e-commerce. Stąd kampania, którą nazwaliśmy Wirtualny Portfel. Pod taką nazwą promujemy kilka usług, po które w szybki i bezpieczny sposób można sięgnąć chcąc skorzystać np. ze świątecznych promocji internetowych czy tych pojawiających się przy okazji Black Friday i Cyber Monday. Połączyliśmy w komunikacji nasze dobrze znane rynkowi produkty bankowe, tworząc portfel rozwiązań dostępnych online, umożliwiający szybką reakcję na pojawiające się okazje. Podkreślamy m.in. możliwość skorzystania przy zakupie sprzętu AGD i elektroniki z bezpłatnego przedłużenia ich gwarancji – mówi Radosław Kazimierski, dyrektor Departamentu Marketingu i PR Banku Pocztowego.

    W skład Wirtualnego Portfela wchodzą: Konto w Porządku z możliwością uruchomienia bez wizyty w placówce Banku, wirtualna karta wraz z pakietem ubezpieczeń zakupów w sieci oraz kredyt online. W kampanii Bank wskazuje na atrakcyjne ceny usług – niskie oprocentowanie kredytu online, brak opłat za konto i kartę przy spełnieniu prostych warunków oraz fakt, że Klienci mogą liczyć na bezpłatny pakiet ubezpieczeń zakupów online oferowany do karty wirtualnej, w tym możliwość bezpłatnego przedłużenia gwarancji na zakupy RTV i AGD o rok oraz gwarancję najniższej ceny na zakupiony produkt.

    Działania promocyjne, obejmujące szeroką komunikację w internecie, będą trwały od 8 listopada do 17 grudnia 2023 r. Jej twarzą został Ambsador Banku Pocztowego Adam Małysz – były skoczek narciarski, wielokrotny mistrz świata oraz multimedalista igrzysk olimpijskich.

    Kampania internetowa zostanie zrealizowana na Allegro – największej platformie zakupowej w kraju – oraz Facebooku. Reklamy będą wyświetlać się osobom zainteresowanym zakupami internetowymi urządzeń AGD oraz RTV. W ramach kampanii zostaną wykorzystane różne formaty bannerów internetowych oraz działania mailingowe.

    guest
    0 Comments
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Dołącz ze SkyCash do programu Mastercard Bezcenne Chwile

    Bezcenne Chwile to wyjątkowy program, w którym płatności pracują na Ciebie! Płać kartą Mastercard zarejestrowaną w programie w aplikacji SkyCash...