Ruszyła jesienna kampania promocyjna Vectry „Wszystko za 10 złotych”. Po raz pierwszy Vectra wykorzysta w szerokiej komunikacji znanego artystę. Jest nim Wojciech Mecwaldowski, znany aktor filmowy i telewizyjny. Jest to wyjątkowa kampania Vectry, która łączy media telewizyjne z silną obecnością w internecie. Vectra to operator nowoczesny i przyjazny jednocześnie. Dlatego nowa kampania „Wszystko za 10 złotych” podkreśla prostotę wyboru usług oraz prostotę relacji Klientów z operatorem.
Jest to kontynuacja innowacyjnego na polskim rynku pomysłu, który Vectra zrealizowała w zeszłym roku. Pod hasłem „Prosty Wybór” przekazano wtedy Klientom przyjazny konfigurator, pozwalający na łatwy i wygodny zakup usług – telewizji, internetu i telefonu – w swobodnie komponowanych zestawach, jak i w wersji solo.
Kampania „Wszystko za 10 złotych” startuje 12 września i potrawa do końca grudnia 2015 roku. Obejmie największe stacje telewizyjne, radio, outdoor, internet oraz materiały BTL.
W większości produkcji silnie zaznaczona jest osoba Wojciecha Mecwaldowskiego, który wciela się w postać sprzedawcy Vectry.
Reklama telewizyjna to główny spot 30 sekundowy i 5 spotów 10 sekundowych.
W internecie zostaną wykorzystane wszystkie dostępne formy reklamowe, przygotowano wiele różnych formatów i linii kreatywnych.