Wystartowała jesienna kampania promocyjna Vectry pod hasłem WSZYSTKO NA MAKSA. Dzięki niej Klienci Vectry mają możliwość testowania pełnego pakietu usług, przez ponad 2 miesiące, bez żadnych opłat. Oferta dotyczy wszystkich usług i skierowana jest zarówno do obecnych, jak i nowych Klientów. W swojej szerokiej komunikacji operator po raz kolejny wykorzystał znanego artystę – Wojciecha Mecwaldowskiego, popularnego aktora filmowego i telewizyjnego.
Vectra to operator, który stale wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich Abonentów. Dlatego w najnowszej kampanii promocyjnej przygotował świetną propozycję dedykowaną każdemu członkowi rodziny. W swojej jesiennej promocji powiększa, poszerza i przyśpiesza wszystkie usługi, by Klienci mogli bez dodatkowych opłat, przez ponad 2 miesiące, cieszyć się bogactwem i różnorodnością proponowanych produktów.
WSZYSTKO NA MAKSA oznacza możliwość skorzystania z 218 programów telewizyjnych, w tym 80 w wersji HD i wszystkich pakietów Premium (zawierających m.in. HBO, Canal+, Eleven Sports) przez ponad 2 miesiące bez dodatkowych opłat. Ponadto wybierając usługę internetową Abonenci będą mogli surfować w sieci z maksymalną prędkością łącza, osiągającą nawet do 150 Mb/s, a w przypadku telefonii komórkowej z nielimitowanych rozmów i smsów oraz 15 GB internetu. Natomiast wybierając paczkę produktów Klienci otrzymają wszystkie powyższe benefity, każdej wybranej usługi.
– Nowa oferta Vectry to ukłon w stronę Klienta, który pozostaje w centrum naszego zainteresowania. Dbanie o jego satysfakcję, jak również szeroko pojęta jakość jest dla nas priorytetem. Dlatego jesienna promocja Vectry daje naszym Klientom możliwość skorzystania z pełnych usług z naszego portfolio, by Ci mogli zapoznać się z nimi i zadecydować, co ich interesuje i w jakim zakresie. Szczególnie, że zbliżają się długie jesienno-zimowe wieczory. Warto również podkreślić, że oferta Vectry stale się poszerza i daje coraz więcej dobrej rozrywki i zabawy nie tylko przed telewizorem, ale również korzystając z szybkiego internetu, czy telefonii komórkowej z atrakcyjnymi planami taryfowymi – powiedział Rafał Brzezowski, członek Zarządu ds. sprzedaży i marketingu.