Serwis WP SportoweFakty wygrywa tegoroczny mundial. Zgodnie z najnowszymi wynikami badania Gemius/PBI w czerwcu odwiedziło go 8,8 mln realnych użytkowników. To najlepszy wynik wśród serwisów sportowych w polskim internecie. Zespół WP SportowychFaktów stawia na treści, które angażują użytkowników. Codziennie prezentuje najważniejsze informacje sportowe z kraju i ze świata, relacje, komentarze, wywiady i zdjęcia.
Zgodnie z badaniem Gemius/PBI w czerwcu 2018 serwis miał 8,8 mln realnych użytkowników, którzy spędzili w nim niemal 80 minut i wykonali ponad 271 mln odsłon.
– Niektórzy są dobrzy w eliminacjach, a później zadowala ich tylko awans na wielki turniej. My nie jedziemy na mundial po to, żeby wziąć w nim udział, nas satysfakcjonuje tylko zwycięstwo. Nasz zespół każdego dnia pracuje w pocie czoła, niczym prawdziwi sportowcy. Wszystko, by dostarczać czytelnikom najszybsze i najlepsze relacje – mówi Michał Kołodziejczyk, redaktor naczelny serwisu WP SportoweFakty.
Mistrzostwa Świata w piłce nożnej to jedno z najważniejszych wydarzeń 2018 roku. Informacji, zdjęć i filmów z imprezy każdego dnia szuka setki tysięcy kibiców. Obsługą mundialu w WP SportoweFakty codziennie zajmuje się blisko 100 osób. Wysłannikami WP w Rosji są Michał Kołodziejczyk, Paweł Kapusta, Mateusz Skwierawski oraz Marek Wawrzynowski. W studiu Wirtualnej Polski powstaje program „Prosto z mistrzostw”. Jego ekspertami są m.in Jacek Gmoch, Radosław Majdan i Maciej Terlecki. Redakcja przygotowuje relacje, reportaże oraz stream zdjęć w czasie rzeczywistym. W czerwcu na temat mundialu dziennikarze WP przygotowali ponad 2 tysiące materiałów.
Wyniki badania Gemius/PBI pokazują, że kibice docenili wysiłek dziennikarzy sportowych Wirtualnej Polski. W czerwcu serwis odwiedziło 8,8 mln realnych użytkowników. W portfolio Grupy WP znajduje się od 2014 roku. Wirtualna Polska to grupa spółek działających w mediach i e-commerce. Jest właścicielem portalu horyzontalnego – Wirtualnej Polski. Prowadzi też portal o2 oraz specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak Money.pl, WP SportoweFakty, WP abcZdrowie i dobreprogramy.pl. W branży e-commerce WP działa w zakresie turystyki, mody, urządzania wnętrz, usług finansowych oraz zdrowia.