Wirtualna Polska kolejny raz jest najlepsza na rynku reklamy internetowej. W najnowszym raporcie magazynu „Media&Marketing Polska” Biuro Reklamy WP wyprzedziło nie tylko konkurencję z innych portali, ale także światowych potentatów, takich jak Facebook czy Google. Wirtualna Polska została nagrodzona po raz czwarty z rzędu. Zwycięstwo Wirtualnej Polski w piętnastej edycji raportu poświęconego biurom reklamy internetowej to efekt m.in. wprowadzonej z początkiem 2018 r. rewolucyjnej zmiany
rozliczania reklam. Klienci przestali płacić za wszystkie wyemitowane reklamy, a zaczęli jedynie za te, które faktycznie zobaczyli użytkownicy, zgodnie ze wskaźnikiem vCPM. Już po II kwartale 2018 r. 93 proc. kampanii rozliczono w nowym modelu. Rozliczanie reklam w modelu vCPM stało się rynkowym standardem.
– Jako pierwsi na rynku wprowadziliśmy transparentne rozliczanie kampanii, od lat rozwijamy sprzedaż w inteligentnym modelu programatycznym, który dostarcza wielu rozbudowanych metryk służących mierzalności prowadzonych kampanii. Czwarta nagroda z rzędu to dowód uznania dla naszych starań, ale także ogromny kredyt zaufania, który motywuje do dalszej pracy – mówi Przemysław Mańkowski, VP Sales w Wirtualnej Polsce.
W badaniu, realizowanym przez Kantar Millward Brown, szczególnie doceniono doradztwo i ciekawe rozwiązania oferowane przez pracowników Biura Reklamy Wirtualnej Polski (40 proc. wskazań) oraz zapewnianie przez nich poczucia bezpieczeństwa (27 proc. wskazań).
Ponadto eksperci „Media&Marketing Polska” docenili inwestycje Wirtualnej Polski w branded content video. Powstało już ponad 250 takich produkcji. „Dzięki temu partnerzy biznesowi WP zwiększają skalę działania, pozyskując nowych, konwertujących użytkowników. BR WP poszerza raportowanie kampanii, nie tylko o tradycyjne wskaźniki. Dostarcza zdecydowanie bardziej pogłębione analizy dotyczące przepływu użytkowników i realnego wpływu treści oraz innych form przekazu na finalną konwersję” – napisano w artykule „M&MP”. 33 proc. badanych w raporcie wskazało również na atrakcyjne formaty reklamowe oferowane przez WP.
Raport magazynu Media&Marketing Polska ukazał się po raz 15. W kategorii „Internet” oceniano w tym roku 18 biur reklamy. WP pokonała nie tylko krajową konkurencję, ale też światowych potentatów: Facebooka i Google’a.