Serwis Wprost.pl uruchomił mobilną wersję swojej strony. M.wprost.pl to wersja light serwisu Wprost.pl. Strona dostosowuje się do wielkości ekranu urządzenia mobilnego – telefonu komórkowego, smartfonu i tabletu. Mobilny serwis Wprost.pl zawiera informacje z ostatniej chwili, najważniejsze informacje z serwisu Wprost.pl oraz wydarzenia z działów: Tylko u nas, Kraj, Świat, Biznes, Sport, Życie, Kultura. Są w nim też dostępne blogi, wideo, kursy walut oraz archiwum okładek tygodnika WPROST.
Strona działa pod adresem m.wprost.pl, ale po wpisaniu w przeglądarce na urządzeniu mobilnym adresu www.wprost.pl, serwis automatycznie zaproponuje wersję mobilną. Czytelnicy WPROST mogą też od razu przejść do aplikacji umożliwiającej pobrane e-wydania na urządzenia mobilne (w Google Play i AppStore) lub zaprenumerować tygodnik.
Od września w serwisie m.wprost.pl pojawią się dwa formaty reklamowe, m.rectangle i m.billboard.
Mobilną wersję serwisu Wprost.pl zaprojektował i wdrożył dział rozwoju oprogramowania Platformy Mediowej Point Group.