czwartek, 14 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Wskaźniki jakości sieci TP za 2007 rok

    Zobacz również

    Telekomunikacja Polska S.A. przekazała Prezesowi Urzędu Komunikacji Elektronicznej informacje w zakresie spełniania wskaźników dostępności i jakości świadczonej przez TP usługi powszechnej w II półroczu i w całym roku 2007 roku.

    - Reklama -

    Wymagania zawarte w przedmiotowych decyzjach Prezesa UKE zostały spełnione przez Spółkę w roku 2007 dla następujących wskaźników jakości usługi powszechnej (w ujęciu krajowym i dla każdej strefy numeracyjnej):

    • % zamówień (na przyłączenie do sieci) zrealizowanych w uzgodnionym terminie wyniósł 97,82 % (powinno być co najmniej 90%);
    • liczba uszkodzeń przypadających na 100 łączy abonenckich – w ujęciu krajowym wyniosła 11,00 (powinna być co najwyżej 11);
    • czas usunięcia uszkodzenia:
      • czas oczekiwania na naprawę 80% uszkodzeń na łączach dostępu wyniósł  19 godzin (powinien być co najwyżej 25 godzin);
      • czas oczekiwania na naprawę 95% uszkodzeń na łączach dostępu wyniósł  48 godzin (powinien być co najwyżej 52 godziny);
      • % uszkodzeń naprawionych w uzgodnionym terminie wyniósł 92,70 % (powinien być co najmniej 90%);
    • czas oczekiwania na uzyskanie połączenia z numerami usług świadczonych z udziałem personelu:
      • średni czas  zawierał się w granicach 12,27 s – 15,02 s (powinien być co najwyżej 17 s);
      • %  połączeń z odpowiedzią w ciągu 20 s zawierał się w granicach 81,26 % – 92,05% (powinien być co najmniej 80 %);
    • czas oczekiwania na zgłoszenie się informacji o numerach telefonicznych:
      • średni czas wyniósł 25,19 s (powinien być co najwyżej 30 s);
      • %  połączeń z odpowiedzią w ciągu 20 s wyniósł 81,74% (powinien być co najmniej 80 %);
    • wskaźnik sprawnych aparatów publicznych  wyniósł 97,8% (powinien być co najmniej 96 %);
    • wskaźnik reklamacji faktur wyniósł 0,10 % (powinien być co najwyżej 0,9 %);
    • stopa nieskutecznych wywołań:
      • krajowych wyniosła 0,13% (powinna być co najwyżej 0,5 %);
      • międzynarodowych wyniosła 1,04% (powinna być co najwyżej 2,4 %);
      • komórkowych wyniosła 0,57% (powinna być co najwyżej 2,5 %);
    • czas zestawiania połączenia:
      • średni czas połączeń krajowych wyniósł 1,52 s (powinna być co najwyżej 2 s);
      • 95% połączeń krajowych wyniósł 4 s (powinien być co najwyżej 5 s);
      • średni czas połączeń międzynarodowych wyniósł 3,37 s (powinien być co najwyżej 6 s);
      • 95% połączeń międzynarodowych wyniósł 7 s (powinien być co najwyżej 9 s);
    • wskaźnik jakości transmisji danych w paśmie fonicznym za pomocą modemów – przepływność wyniosła 44000 bit/s (powinna wynosić co najmniej 40000 bit/s).

    Następujące wskaźniki jakości usługi powszechnej TP za okres 2007 roku, nie spełniają wymagań decyzji Prezesa UKE:

    • Czas oczekiwania na przyłączenie do sieci, w którym zrealizowano 95 % zamówień (powinno być co najwyżej 22 dni):
      • w ujęciu krajowym wyniósł średnio 23 dni;
      • w ujęciu strefowym parametr ten spełniono tylko w 27 strefach,
    • Czas oczekiwania na przyłączenie do sieci, w którym zrealizowano 99 % zamówień (powinno być co najwyżej 24 dni):
      • w ujęciu krajowym wyniósł średnio 55 dni;
      • w ujęciu strefowym wymagania spełniono jedynie w strefie Łomża;
    • Liczba uszkodzeń przypadających na 100 łączy abonenckich (powinna być co najwyżej 11):
      • w ujęciu krajowym wyniosła 11;
      • w ujęciu strefowym wymagania nie spełniono w 19 strefach,
    • Czas usunięcia uszkodzenia:

    Czas oczekiwania na naprawę 80% uszkodzeń na łączach dostępu (powinien wynosić co najwyżej 25 godzin):

      • w ujęciu krajowym wyniósł 19 godzin;
      • w ujęciu strefowym wymagania nie spełniono w 2 strefach,

    Czas oczekiwania na naprawę 95% uszkodzeń na łączach dostępu (powinien wynosić co najwyżej 52 godziny):

      • w ujęciu krajowym wyniósł 48 godzin;
      • w ujęciu strefowym wymagania nie spełniono w 6 strefach,

    % uszkodzeń naprawionych w uzgodnionym terminie  (powinien wynosić co najmniej 90%):

      • w ujęciu krajowym wyniósł 92,7 %;
      • w ujęciu strefowym wymagania nie spełniono w 3 strefach.
    ŹródłoUKE
    guest
    0 Comments
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Są Święta, są prezenty w Orange (wideo)

    https://youtu.be/sLNyVXe5BLY Abonament komórkowy z internetem 5G bez limitów i wybranym smartfonem, a drugi smartfon w prezencie za 1 zł https://youtu.be/dCdkFJ-BHE8 Abonament komórkowy...