We wrześniu ubiegłego roku fioletowy operator pochwalił się nową stroną główną swojego serwisu play.pl, dzięki czemu w przejrzysty i prosty sposób prezentuje klientom oferowane usługi i urządzenia. Ideą nowej strony Play było dostarczenie środowiska przyjaznego zarówno użytkownikom obytym z zakupami w internecie, jak i tym, którzy dotąd potrzebowali większego wsparcia konsultanta w salonie.
Zamów na play.pl – odbierz w wygodnym miejscu i czasie
Play, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów oraz dbając o ich wygodę i bezpieczeństwo, rozszerzył możliwości dostawy urządzeń zamawianych za pośrednictwem swojego sklepu internetowego. Poza dotychczasowymi możliwościami skorzystania z dostawy kurierskiej bezpośrednio pod wskazany adres lub osobistego odbioru w jednym z salonów operatora klienci mogą też skorzystać z nowych, równie wygodnych form dostawy. Zamówienia można odbierać w ponad 29 000 punktach, w tym:
- Paczkomatach InPost czynnych całą dobę;
- Punktach Odbioru DHL;
- Punktach Odbioru DPD.
Dzięki temu klienci Play mogą odebrać zamówienie tam, gdzie jest to dla nich najbardziej komfortowe, na przykład przy okazji codziennych zakupów w sieci sklepów:
- Żabka;
- Abc;
- InMedio;
- Shell;
- Lewiatan;
- Biedronka;
- Kaufland;
- Groszek;
- Relay;
- Moya;
- Stokrotka;
- 1 Minute;
- API MARKET;
- Społem.
Wraz z nowymi metodami dostawy Play oferuje też możliwość wyboru metody płatności w najwygodniejszy sposób – z góry przy składaniu zamówienia lub za pobraniem – przy jego odbiorze.
Wygodnie i bezpiecznie dzięki mojeID
Z tej formy dostawy mogą skorzystać zarówno klienci zamawiający samo urządzenie bez kontraktu, jak i razem z abonamentem. Przy zawieraniu umowy w sklepie internetowym weryfikacja tożsamości klienta odbywa się dzięki wygodnemu i bezpiecznemu rozwiązaniu mojeID, gdzie autoryzacja przebiega za pomocą logowania do bankowości elektronicznej. Właśnie dzięki temu rozwiązaniu operator mógł udostępnić odbiór przesyłek w powyższych punktach.